Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε, ο νέος ΚΟΚ αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση τον Ιανουάριο και μεταξύ των αλλαγών που θα περιλαμβάνονται είναι η μείωση του ορίου ταχύτητας στον αστικό ιστό από τα 50 χλμ. στα 30 χλμ., η δυνατότητα των δικύκλων να περνούν -με χαμηλή ταχύτητα- ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν είναι σταματημένα στην κίνηση ή το φανάρι, όχι όμως εν κινήσει, καθώς και η αυστηροποίηση των κυρώσεων για επαναλαμβανόμενες παραβάσεις που αφορούν στη χρήση κράνους και ζώνης.
Ο κ. Γρέντζελος υπογράμμισε ότι ετησίως καταγράφονται 621 νεκροί σε τροχαία δυστυχήματα και άλλοι τόσοι τραυματίες, αλλά και περίπου 100 παρασύρσεις πεζών από οχήματα.
Ερωτηθείς σχετικά με την απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης να παρέχει νομική κάλυψη στους ιδιοκτήτες πρατηρίων καυσίμων όταν δεν πωλούν καύσιμα σε αναβάτες μηχανών που δεν φορούν κράνος, υποστήριξε ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο εκτίμησε ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, ενώ εστίασε στη μεγάλη σημασία της εκπαίδευσης σε όλες τις σχολικές βαθμίδες αλλά και του παραδείγματος της οικογένειας.
Δείτε τη συνέντευξη στο βίντεο που ακολουθεί: https://www.eea.gr/