Κυριακή , 9 Νοέμβριος 2025
Home ΠΕΙΡΑΙΑΣ Προτάσεις ΕΣΠ για την αναβάθμιση της ενημέρωσης &εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών σε ζητήματα που αφορούν συναλλαγές με κάρτες
ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Προτάσεις ΕΣΠ για την αναβάθμιση της ενημέρωσης &εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών σε ζητήματα που αφορούν συναλλαγές με κάρτες

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ  

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς απηύθυνε στον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών κ. Γ. Χαρδούβελη επιστολή, με αφορμή τα αυξανόμενα περιστατικά αδυναμίας ουσιαστικής εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών από τα τραπεζικά ιδρύματα, σε υποθέσεις που σχετίζονται με αμφισβητούμενες συναλλαγές μέσω καρτών, η οποία έχει ως εξής:

 

«Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, εκπροσωπώντας μεγάλο αριθμό εμπορικών επιχειρήσεων της περιοχής μας, απευθύνεται στην Ελληνική Ένωση Τραπεζών, με αφορμή αυξανόμενα περιστατικά αδυναμίας ουσιαστικής εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών από τα τραπεζικά ιδρύματα, σε υποθέσεις που σχετίζονται με αμφισβητούμενες συναλλαγές μέσω καρτών.

Πιο συγκεκριμένα, αρκετοί επαγγελματίες-μέλη μας καταγγέλλουν την πλήρη αδυναμία τους να επικοινωνήσουν με φυσικά καταστήματα τραπεζών ή αρμόδια στελέχη, ειδικά σε περιπτώσεις που οι πάροχοι πληρωμών προχωρούν μονομερώς σε επιστροφές ποσών, χωρίς να αξιολογούν τα στοιχεία που προσκομίζει ο έμπορος. Η τυποποιημένη ηλεκτρονική επικοινωνία, χωρίς άμεση ανταπόκριση, επιδεινώνει την αίσθηση αδυναμίας προστασίας.

Με βάση τα παραπάνω, προτείνουμε:

  1. Τη δημιουργία εξειδικευμένων καναλιών επικοινωνίας (π.χ. τηλεφωνική γραμμή ή ειδικό helpdesk) αποκλειστικά για εμπορικούς πελάτες που αντιμετωπίζουν σοβαρά λειτουργικά ή οικονομικά ζητήματα με τις συναλλαγές τους.
  2. Την αναθεώρηση των διαδικασιών εξυπηρέτησης μέσω των καταστημάτων, ώστε να μην παραπέμπονται όλοι οι πελάτες αποκλειστικά σε ψηφιακές φόρμες επικοινωνίας, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις καταγγελιών ή ενστάσεων.
  3. Την έκδοση επικαιροποιημένου οδηγού ενημέρωσης εμπόρων για τη χρήση τερματικών αποδοχής καρτών και τη συνεργασία με Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών – σε συνεργασία με τους Εμπορικούς Συλλόγους.
  4. Τη συμμετοχή της Ένωσης σε θεσμικό διάλογο με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, ώστε να διαμορφωθεί ένα πιο ισορροπημένο πλαίσιο στις διαφορές εμπόρων-παρόχων-καταναλωτών.

Εκτιμώντας τη θεσμική σας ευαισθησία, παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε συνεργασία, προς όφελος της διαφάνειας, της ασφάλειας συναλλαγών και της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς».

 

Related Articles

Εορτασμός Ημέρας Αποστράτων Λιμενικού Σώματος στις 12 Νοεμβρίου

Από τον πρόεδρο της ΕΑΑΛΣ Βοιδονικόλα    Σταύρο “Η μεγάλη μας γιορτή...

ΠΑΠΕΙ: Τρεις καθηγητές του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών στους πιο επιδραστικούς επιστήμονες παγκοσμίως

Τρεις καθηγητές του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς συγκαταλέγονται στο κορυφαίο...

Τρία σημαντικά επιτεύγματα στο Νοσοκομείο ΜΕΤΑΞΑ

Από τον Σαράντο  Ευσταθόπουλο Διοικητή στο  Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά «Μεταξά»: Η χθεσινή,...

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: « Η Γαλλία αντέδρασε – Η Ελλάδα τι περιμένει;»

Η πρόσφατη απόφαση των γαλλικών αρχών για αναστολή της λειτουργίας της πλατφόρμας...