Παρασκευή , 26 Ιούνιος 2026
Home ΠΕΙΡΑΙΑΣ Συνάντηση Δημάρχου Πειραιά με τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Ηλία Κλάππα
ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Συνάντηση Δημάρχου Πειραιά με τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Ηλία Κλάππα

O Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης συναντήθηκε την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου με τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Ηλία Κλάππα, στον Δήμο Πειραιά.

Κατά τη συνάντηση ανταλλάχθηκαν απόψεις για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, που αφορούν στην πόλη και στη Δικαιοσύνη, ενώ η συζήτηση εστιάστηκε στις εξελίξεις σχετικά με το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά, στη συγκοινωνιακή σύνδεση του κέντρου του Πειραιά και του Ηλεκτρικού Σταθμού με το νέο Δικαστικό Μέγαρο και στο θέμα της εγκατάστασης του ΟΚΑΝΑ στην Ε΄ Δημοτική Κοινότητα.  

Επίσης, αποφασίστηκε η συνδιοργάνωση Ημερίδας στον Πειραιά με θέμα «Κατοχικό δάνειο και πολεμικές αποζημιώσεις».

 

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, δήλωσε:

«Είχα τη χαρά να υποδεχθώ τον Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά  Ηλία Κλάππα, με τον οποίο είχαμε μια παραγωγική συζήτηση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, με επίκεντρο ασφαλώς τις θετικές εξελίξεις για τη δημιουργία του νέου Δικαστικού Μεγάρου στον Πειραιά, καθώς επίκειται η υπογραφή της σύμβασης για την ανέγερσή του. Ένα εμβληματικό έργο για το οποίο ο Δήμος Πειραιά έδωσε «μάχη» μαζί με τον Δικηγορικό Σύλλογο και τους αρμόδιους φορείς και δικαιώθηκε. Επιπλέον, συζητήσαμε για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του κέντρου της πόλης και του Ηλεκτρικού Σταθμού με το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά, καθώς και συνέργειες μεταξύ Δήμου Πειραιά και Δικηγορικού Συλλόγου. Παράλληλα, τον ενημέρωσα για τo μείζον θέμα που εξελίσσεται στην Ε΄ Δημοτική Κοινότητα με την παράνομη λειτουργία του ΟΚΑΝΑ, του παρέδωσα τον φάκελο προκειμένου να τον μελετήσει και θεωρώ πως είναι πολύ σημαντική η υποστήριξη του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά σε αυτό το ζήτημα. Επιθυμία μας είναι να  ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την διαχρονικά αγαστή συνεργασία με τον Δικηγορικό  Σύλλογο Πειραιά,  ο οποίος είναι ένας από τους ιστορικότερους και πλέον δραστήριους συλλόγους της πόλης μας».

 

Ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά Ηλίας Κλάππας, δήλωσε:

«Επισκέφθηκα τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη για να τον συγχαρώ για την ανανέωση της εμπιστοσύνης του Πειραϊκού λαού στο πρόσωπό του στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές και να του ευχηθώ καλή δημαρχιακή θητεία.

Μας δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουμε για το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά, καθώς μετά την έγκριση των πολεοδομικών όρων από το αρμόδιο Συμβούλιο της Περιφέρειας και τη θετική απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης ανέγερσης του νέου Δικαστικού Μεγάρου.

Ο Δήμαρχος αντιμετώπισε θετικά τις προτάσεις του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του κέντρου της πόλης και του Ηλεκτρικού Σταθμού με το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά.

Εξέφρασα τη στήριξή μου στις ενέργειες του Δημάρχου για την παράνομη εγκατάσταση δομής του ΟΚΑΝΑ στο Ε΄ Διαμέρισμα  της πόλης.

Εκκινώντας από την ίδια ιστορική ευαισθησία και ενόψει της επικείμενης θλιβερής επετείου των 80 χρόνων από το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων και τη σφαγή του Διστόμου, αποφασίσαμε τη συνδιοργάνωση στον Πειραιά, την Άνοιξη του 2024, Ημερίδας, με τη συνεργασία των αντίστοιχων Δήμων και Δικηγορικών Συλλόγων, με θέμα: Κατοχικό δάνειο και πολεμικές αποζημιώσεις».

Related Articles

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Τελετή Αποφοίτησης του Π.Μ.Σ. «Ναυτιλία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς Σε ιδιαίτερα θερμό και συγκινησιακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η Τελετή Αποφοίτησης του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ναυτιλία» του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, παρουσία αποφοίτων, μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπων της Πολιτείας, θεσμικών φορέων και στελεχών της ναυτιλιακής και λιμενικής βιομηχανίας. Η εκδήλωση ανέδειξε τη διαχρονική συμβολή του Προγράμματος στην εκπαίδευση στελεχών υψηλής κατάρτισης για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Με περισσότερα από είκοσι έξι χρόνια συνεχούς λειτουργίας, το Π.Μ.Σ. «Ναυτιλία» έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα μεταπτυχιακά προγράμματα του κλάδου, συνδέοντας τη σύγχρονη ακαδημαϊκή γνώση με τις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα, έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό και διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο αποφοίτων, οι οποίοι σήμερα δραστηριοποιούνται σε ναυτιλιακές εταιρείες, λιμενικούς οργανισμούς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, δημόσιους φορείς, διεθνείς οργανισμούς και ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη σύνδεση του Πανεπιστημίου με τη ναυτιλιακή και επιχειρηματική κοινότητα. Η παρουσία πολλών αποφοίτων προηγούμενων ετών στην τελετή, επιβεβαίωσε έμπρακτα ότι το Π.Μ.Σ. «Ναυτιλία» δεν αποτελεί απλώς ένα πρόγραμμα σπουδών, αλλά μια ισχυρή και διαρκώς αναπτυσσόμενη κοινότητα ανθρώπων που μοιράζονται αξίες, όραμα και προσήλωση στην πρόοδο και την εξέλιξη της ναυτιλίας. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Καθηγητής Δημοσθένης Κυριαζής, Αντιπρύτανης Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ο Καθηγητής Ιωάννης Θεοτοκάς, Πρόεδρος του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Στέφανος Γκίκας, η κα Αντωνία Λουδάρου, Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ο κ. Απόστολος Παπαποστόλου, Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων, ο κ. Βασίλειος Μάμαλης, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, καθώς και ο κ. Δημήτριος Ματθαίου, Chief Executive Officer της Arcadia Shipmanagement Co. Ltd. Στις παρεμβάσεις τους υπογράμμισαν τη στρατηγική σημασία της ελληνικής ναυτιλίας για την εθνική οικονομία, καθώς και τον καθοριστικό ρόλο της εκπαίδευσης, της έρευνας και της καινοτομίας στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς της. Παράλληλα, αναφέρθηκαν στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, όπως η πράσινη μετάβαση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και οι διαρκώς μεταβαλλόμενες γεωπολιτικές συνθήκες. Στην ομιλία του, ο Αναπληρωτής Καθηγητής Διονύσιος Πολέμης, Διευθυντής του Π.Μ.Σ. «Ναυτιλία», συνεχάρη τους αποφοίτους για την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών τους και αναφέρθηκε στη διαχρονική πορεία και εξέλιξη του Προγράμματος. Τόνισε ότι βασική αποστολή του Π.Μ.Σ. παραμένει η παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου, η παραγωγή νέας γνώσης μέσω της έρευνας και η ουσιαστική σύνδεση με τη ναυτιλιακή βιομηχανία, ώστε οι απόφοιτοί του να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις απαιτήσεις του σύγχρονου διεθνούς ναυτιλιακού περιβάλλοντος, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην αξιοπιστία και στο προσωπικό ήθος, αξίες που διαχρονικά αποτελούν θεμέλιο της ελληνικής ναυτιλίας και καθορίζουν την επαγγελματική πορεία των στελεχών της. Η απονομή των μεταπτυχιακών διπλωμάτων πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα συγκινησιακή ατμόσφαιρα, με τους αποφοίτους να μοιράζονται τη χαρά της επιτυχίας τους με τις οικογένειες, τους φίλους και τους διδάσκοντές τους. Η ολοκλήρωση των σπουδών τους σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας πορείας επαγγελματικής και προσωπικής εξέλιξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τη διαρκώς αναπτυσσόμενη κοινότητα αποφοίτων του Προγράμματος. Το Π.Μ.Σ. «Ναυτιλία» συνεχίζει να επενδύει στη γνώση, την καινοτομία και τη διεθνή εξωστρέφεια, ενισχύοντας διαρκώς την κοινότητα των αποφοίτων του, η οποία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια του Προγράμματος και έναν ισχυρό σύνδεσμο μεταξύ του Πανεπιστημίου Πειραιώς και της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας

 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ   Σε ιδιαίτερα θερμό και συγκινησιακό κλίμα πραγματοποιήθηκε η Τελετή...

Συμμετοχή της Χορωδίας Ευαγγελίστριας Πειραιώς στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στον Πειραιά

Η Ευρωπαϊκή Χορωδία της Ευαγγελίστριας Πειραιώς, που διανύει τους πρώτους μήνες δραστηριοποίησης,...