“Η βιωσιμότητα έχει γίνει πρωταρχικός άξονας για τους λιανοπωλητές, καθώς αυξάνεται η περιβαλλοντική συνείδηση μεταξύ των καταναλωτών. Οι λιανοπωλητές υιοθετούν όλο και περισσότερες πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, όπως η βιώσιμη προμήθεια, η μείωση των αποβλήτων και η προώθηση της ηθικής παραγωγής. Η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο ηθική υποχρέωση, αλλά και στρατηγικό πλεονέκτημα, καθώς οι καταναλωτές με περιβαλλοντική συνείδηση επιλέγουν εμπορικές μάρκες που συμβαδίζουν με τις αξίες τους. Οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν τρόπους για τη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος, την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων συσκευασίας και την υιοθέτηση δίκαιων πρακτικών εργασίας, προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμη και υπεύθυνη κατανάλωση.”
——————————————————–
Στο πλαίσιο του #FutureofRetail2024, 9 θεματικές ενότητες θα βρεθούν στο επίκεντρο του φετινού συνεδρίου.
#Topics
Πιο συγκεκριμένα:
◾ Customer Experience
◾ Sustainability – ESG
◾ Supply Chain & Logistics
◾ Payments
◾ Platforms
◾ Digital Technologies & Data
◾ Skills
◾ Cybersecurity
◾ Marketing & Strategy
————————————–
Conference | Innovation Lab | Workshops
Μείνετε συντονισμένοι #FutureofRetail2024
📆 5 & 6 Απριλίου 2024
📍 Technopolis City Of Athens
🔗 https://lnkd.in/defq63Mf