Τρίτη , 16 Ιούλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Πέτρος Παναγιωτίδης: Reverse split για τις μετοχές της Castor Maritime – Είχε λάβει προειδοποίηση από το Nasdaq
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πέτρος Παναγιωτίδης: Reverse split για τις μετοχές της Castor Maritime – Είχε λάβει προειδοποίηση από το Nasdaq

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Castor Maritime Inc, του Πέτρου Παναγιωτίδη γνωστοποίησε ότι το διοικητικό της συμβούλιο αποφάσισε να πραγματοποιήσει reverse split των μετοχών 1 προς 10 των κοινών μετοχών της εταιρείας.

Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας είναι σήμερα 38,81 εκατ. δολάρια, ενώ η μετοχή έκλεισε στην τελευταία συνεδρίαση στα 0,40 δολάρια.

Η αντίστροφη διαδικασία των μετοχών θα τεθεί σε ισχύ με το άνοιγμα της διαπραγμάτευσης στις 27 Μαρτίου 2024.

Με αυτή την διαδικασία από περίπου 96,6 εκατομμύρια μετοχές, το μετοχικό κεφάλαιο θα διαμορφωθεί σε περίπου 9,66 εκατ. μετοχές. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται με στόχο την επίτευξη του ελάχιστου ύψους 1 δολάριο ανά μετοχή, για τη διατήρηση της εισαγωγής των κοινών μετοχών της εταιρείας στο Nasdaq.

Η Castor διαθέτει σήμερα στόλο 14 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 1 εκατομμυρίου dwt, που αποτελείται από πέντε σκάφη Kamsarmax, συμπεριλαμβανομένου του M/V Magic Nebula και του M/V Magic Venus, που η εταιρεία συμφώνησε να πουλήσει στις 15 Φεβρουαρίου 2024 και στις 21 Δεκεμβρίου 2023 αντίστοιχα, επτά πλοία ξηρού χύδην ξηρού φορτίου Panamax συμπεριλαμβανομένου του M/V Magic Horizon για το οποίο συμφώνησε η εταιρεία πουλήσει στις 29 Ιανουαρίου 2024 και δύο πλοία εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.700 TEU.

Υπενθυμίζεται ότι στις 22 Μαρτίου 2024, ολοκλήρωσε την προαναγγελθείσα πώληση του M/V Magic Orion, ενός πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου Capesize, κατασκευής 2006, έναντι τιμήματος 17,4 εκατομμυρίων δολαρίων, παραδίδοντας το πλοίο στον νέο του ιδιοκτήτη.

Η εταιρεία, από αυτή την πώληση, αναμένει να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Επίσης, στις 11 Μαρτίου 2024, ολοκλήρωσε την προαναγγελθείσα πώληση του M/V Magic Nova, ενός φορτηγού πλοίου Panamax κατασκευής 2010, έναντι τιμήματος 16,1 εκατομμυρίων δολαρίων, παραδίδοντας το πλοίο στον νέο του ιδιοκτήτη. Η εταιρεία αναμένει να καταγράψει καθαρό κέρδος περίπου 4,4 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 από τον Πέτρο Παναγιωτίδη, γιο του Γαβριήλ Παναγιωτίδη.

Ο Πέτρος Παναγιωτίδης είναι ο ιδρυτής της Castor Maritime Inc και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας από την ίδρυσή της τον Σεπτέμβριο του 2017. Είχε εμπειρία πάνω από πέντε έτη στον κλάδο της Ναυτιλίας, εργαζόμενος σε διάφορες θέσεις στον οικονομικό και τραπεζικό τομέα, πριν ιδρύσει την ναυτιλιακή εταιρεία.

Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Fordham με πτυχίο στις Διεθνείς Σπουδές και τα Μαθηματικά και απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση, με εστίαση στη Διαχείριση Κινδύνων από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Μέσα από αυτούς τους διάφορους ρόλους και το εκπαιδευτικό υπόβαθρο, ο Πέτρος Παναγιωτίδης κατάφερε να ενισχύσει τις ικανότητές του να ηγηθεί και να αναπτύξει μια ναυτιλιακή εταιρεία εφαρμόζοντας μια ξεκάθαρη επιχειρηματική στρατηγική.

Στην εταιρεία, συνεργάτες στη διαχείριση της είναι οι Διονύσης Μακρής και Γιώργος Δασκαλάκης.

Ο Διονύσιος Ε. Μακρής είναι δικηγόρος, μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών από τον Σεπτέμβριο του 2005. Είναι κάτοχος πτυχίου Νομικής από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στις Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο του Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Γεώργιος Δασκαλάκης είναι μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Castor Maritime Inc. από την ίδρυσή της το 2017.

Έχει επενδύσει όλη του την επαγγελματική ζωή στη ναυτιλιακή βιομηχανία όπου κατείχε θέσεις ξεκινώντας από υπάλληλος στη Minerva Marine Inc., αργότερα ως διαχειριστής δεξαμενόπλοιων στην Trafigura και στην M/Maritime Corp.

Διαθέτει πτυχίο από το Babson College (Wellesley, MA, ΗΠΑ) με επικέντρωση στα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά, και ακολούθησε σπουδές MSc στη Ναυτιλία, στο Κέντρο Ναυτιλίας, Εμπορίου και Χρηματοοικονομικών του Κώστα Γραμμένου.

Πηγή https://www.mononews.gr/

Related Articles

Nine ports compete for the ESPO Award 2024 rewarding circular economy projects in Europe’s ports

The ESPO secretariat received nine submissions for the 16th edition of the ESPO...

Εισροή υδάτων σε σκάφος στην Αίγινα

Ενημερώθηκαν τις απογευματινές ώρες χθες, οι Λιμενικές Αρχές του Σαρωνικού και τις...

Ελαφριά πρόσκρουση σκαφών στη Μύκονο

Βλάβη καταπέλτη Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στο Ηράκλειο – Τραυματισμός ανήλικης στο Τολό –...

Απαγόρευση απόπλου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο Κερατσίνι

Θάνατοι ανδρών στη Καβάλα και τη Λίνδο  Τις μεσημβρινές ώρες χτες, ενημερώθηκε...