Τετάρτη , 1 Μάιος 2024
Home ΕΛΛΑΔΑ Στάθης Γιαχανατζής: Οι καταναλωτές των προϊόντων μας αισθάνονται εμπιστοσύνη στο όνομα ΦΑΙΔΩΝ
ΕΛΛΑΔΑ

Στάθης Γιαχανατζής: Οι καταναλωτές των προϊόντων μας αισθάνονται εμπιστοσύνη στο όνομα ΦΑΙΔΩΝ

Ο κύριος Στάθης Γιαχανατζής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Φαίδων ΑΕ, μιλάει στην ειδική στήλη του #ΣΒΕ “Ο Παλμός των Βιομηχανιών” στο Capital.gr, για τις βασικές αξίες που τροφοδότησαν την επιτυχημένη πορεία της εταιρίας, καθώς και για τις δυσκολίες που έπρεπε να αντιμετωπιστούν κατά το άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού.

#IndustryInsights #βιομηχανία #οικονομία #παλμόςτωνβιομηχανιών

 

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, οι λογικές τιμές, η εξωστρέφεια και το ανθρώπινο δυναμικό, είναι οι βασικοί άξονες της πολύ επιτυχημένης πορείας της ΦΑΙΔΩΝ Α.Ε., σύμφωνα με τον. κ Στάθη Γιαχανατζή, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας.

– Η ΦΑΙΔΩΝ έχει να επιδείξει μία πολύ πετυχημένη πορεία εντός και εκτός συνόρων. Ποιες είναι οι βασικές αξίες που τροφοδότησαν αυτό το επίτευγμα;

Είναι αρκετά τα χαρακτηριστικά που τροφοδότησαν την πετυχημένη πορεία της ΦΑΙΔΩΝ εντός και εκτός συνόρων. Αρχικά, η αξιοπιστία στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, που αφορούν τόσο στη σταθερότητα της γεύσης αλλά και των διαδικασιών που ακολουθούνται, έτσι ώστε να παράγονται αξιόπιστα, ασφαλή, υγιεινά και πάντα γευστικά προϊόντα.

Φυσικά, στόχος είναι να παράγονται ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές. Αυτός ο συνδυασμός είναι η βασική μας επιδίωξη όταν αναπτύσσουμε ένα νέο προϊόν. Οι καταναλωτές των προϊόντων μας αισθάνονται εμπιστοσύνη στο όνομα ΦΑΙΔΩΝ όταν δοκιμάζουν ένα προϊόν και θα το αγοράσουν σε μία λογική τιμή.

Η εξωστρέφεια, επίσης, ήταν  πάντα βασική μας επιδίωξη. Για να έχουμε επιτυχημένη πορεία και εκτός συνόρων, προσπαθούμε να αναπτύξουμε προϊόντα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των καταναλωτών κυρίως των ανεπτυγμένων χωρών. Αυτό σημαίνει ότι προσαρμόζουμε τα προϊόντα αλλά και την παραγωγή μας σύμφωνα πάντα με απαιτητικούς καταναλωτές, που αναζητούν υγιεινά και καινοτόμα αρτοσκευάσματα σε μοντέρνες συσκευασίες.

Επίσης, όλα τα παραπάνω θα ήταν ανέφικτα εάν δεν είχαν ενστερνιστεί τις ίδιες αξίες και στόχους οι άνθρωποι της εταιρίας, η διοίκηση, τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της. Ο καθένας από μόνος του αλλά και όλοι μαζί είναι σημαντικό να αντιλαμβάνονται ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρίας σε σχέση με τα προϊόντα που παρουσιάζει κάθε φορά στην αγορά. Τα θέματα ποιότητας και παραγωγικότητας διαχέονται σε κάθε τμήμα στα διάφορα επίπεδα, και κάθε εργαζόμενος γνωρίζει πως να συμβάλλει.

– Η εταιρία σας έχει μια δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσατε κατά το άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού και πως το αντιμετωπίσατε;

Όπως προανέφερα, η ΦΑΙΔΩΝ ήταν πάντα προσανατολισμένη στο να παράγει προϊόντα που ανταποκρίνονται και σε καταναλωτές που βρίσκονται εκτός Ελλάδας, απόδημους ή μη. Η εξωστρεφής φιλοσοφία, όμως, απαιτεί πόρους είτε οικονομικούς, αλλά κυρίως ανθρώπινους πόρους. Το δεύτερο το θεωρώ σημαντικότερο, μιας και έχει να κάνει κυρίως με τη διαρκή γνώση του διεθνούς περιβάλλοντος, τις τάσεις που επικρατούν στο παρόν και στο μέλλον στις διάφορες αγορές, τις καταναλωτικές συνήθειες και διατροφικές κουλτούρες. Άρα, η διαρκής γνώση όλων αυτών των παραγόντων που αφορούν τις αγορές που θέλουμε να αναπτύξουμε, θεωρώ ότι είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες που καλούμαστε να ξεπεράσουμε και να εναρμονιστούμε.

Άλλες αγορές είναι προσανατολισμένες στην τιμή λόγω του πολύ χαμηλού διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών τους, ενώ άλλες είναι περισσότερο απαιτητικές όσον αφορά στα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουν τα προϊόντα μας, ενώ η τιμή δεν είναι ο κυρίαρχος παράγοντας. Και εμείς θα πρέπει να το γνωρίζουμε και να έχουμε την πιο κατάλληλη πρόταση για κάθε αγορά. Από την άλλη, μεγάλοι λιανέμποροι επιπροσθέτως ζητάνε μεγάλη διαθέσιμη δυνατότητα η οποία θα πρέπει κάθε στιγμή να υπάρχει, κάτι που απαιτεί συνεχώς επενδύσεις.

Αφήνω για το τέλος το θέμα της καινοτομίας και της διαφοροποίησης. Πιστεύω ότι κάθε αγορά του εξωτερικού είναι ανοιχτή σε καινοτόμα και διαφοροποιημένα προϊόντα, και εμείς προσπαθούμε να αναπτύξουμε τέτοια προϊόντα.

– Ποια είναι τα “best-seller” προϊόντα σας;

Η ΦΑΙΔΩΝ είναι γνωστή για τα κουλουράκια της σε διάφορες συσκευασίες και γεύσεις, καθώς φυσικά και για τα Μελομακάρονα, που αν και είναι εποχιακό προϊόν τον τελευταίο χρόνο προσπαθούμε να αναδείξουμε το “έθνικ” στοιχείο τους στη διεθνή και εγχώρια αγορά, προσφέροντάς τα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στους καταναλωτές.

Φυσικά, από τις δυνατές μας κατηγορίες είναι και τα κριτσίνια και τα τσουρέκια μας, ενώ ανερχόμενη είναι η νέα, καινοτόμα σειρά Πολύσπορων Crispbreads Βρώμης που λανσάραμε. Τέλος, η σειρά “Pitaki” προτιμάται από όσους θέλουν ένα γρήγορο, αλλά ταυτόχρονα ποιοτικό σνακ.

– Πόσο σημαντική είναι η κοινωνική ευθύνη για τον οργανισμό σας;

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι απολύτως σημαντική για τη ΦΑΙΔΩΝ. Φροντίζουμε συχνά να κάνουμε δωρεές σε οργανισμούς όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, αλλά και σε σχολεία και συλλόγους σε όλη την επικράτεια που βοηθάνε οικογένειες σε ανάγκη. Επιπλέον, η συμβολή στην τοπική κοινότητα είναι μεγάλη, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων μας προέρχεται από τις γύρω περιοχές.

Τέλος, φιλοξενούμε στους χώρους μας μαθητές και φοιτητές συναφών ιδρυμάτων, ώστε να τους ξεναγήσουμε και να εξηγήσουμε διάφορες πτυχές της παραγωγής που θα τους φανούν χρήσιμες στη μελλοντική τους πορεία.

Related Articles

Κώστας Λυμπουσάκης: Εκφράζουμε την πλειοψηφία των εταιρειών των ρυμουλκών και των ναυαγοσωστικών

Του Σάββα  Αθανασίου Διχασμένες είναι οι εταιρείες που διαχειρίζονται ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά,...

Περιθώριο τουλάχιστον 2 ετών ζητούν οι πλοιοκτήτες των υπό ελληνική σημαία ρυμουλκών πλοίων

Παράταση προσαρμογής στα νέα δεδομένα Σειρά προβλημάτων στις διατάξεις του Κανονισμού περί...

99 χρόνια από την ίδρυση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Τον Απρίλιο του 1925 ιδρύθηκε με νόμο το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αρχικά...

ΥΝΑΝΠ Εντοπισμός και κατάσχεση 209kg ναρκωτικής ουσίας

Εντοπισμός και κατάσχεση 209kg ναρκωτικής ουσίας (skunk) και σύλληψη ημεδαπού για παράβαση...