Δευτέρα , 8 Ιούνιος 2026
Home AGENDA Γενική Απεργία στις 20 Μαΐου
AGENDAΕΛΛΑΔΑ

Γενική Απεργία στις 20 Μαΐου

Η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ είναι ριζικά αντίθετοι στο κυβερνητικό σχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό. Ένα νομοσχέδιο που αποδιαρθρώνει το χρηματοδοτικό μηχανισμό της κοινωνικής ασφάλισης, υπονομεύει, ανατρέπει, απαξιώνει τον αναδιανεμητικό του χαρακτήρα, συρρικνώνει δραματικά τους διαθέσιμους πόρους και αποσύρεται το κράτος από την ευθύνη και οικονομική υποστήριξή του με βαρύτατο τίμημα για τις νέες γενιές.
Το πάρτυ επί των αποθεματικών επί σειρά ετών, η εισφοροδιαφυγή, η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία είναι οι κυριότερες πληγές αιμορραγίας του συστήματος οι οποίες μένουν χωρίς αποστολή λογαριασμού ενώ υπάρχει διεύθυνση και στέλνεται ο λογαριασμός στα μόνιμα θύματα: μισθωτούς, συνταξιούχους, νέους.
Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ εκτιμώντας ότι η απάντηση πρέπει να είναι άμεση, δυναμική, καθολική και ενιαία, αποφάσισαν:

Α) Την προκήρυξη της πρώτης Γενικής απεργίας την Πέμπτη 20/5 για να μην παρεμποδιστούν οι πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών (ενώ η αρχική απόφαση ήταν για Γενική Απεργία στις 19/5) και την κλιμάκωση των αγωνιστικών, απεργιακών κινητοποιήσεων αμέσως μετά. Μετά τη Γενική Απεργία σε νέα συνεδρίαση τα προεδρεία των δυο οργανώσεων θα αποφασίσουν για την συνέχιση του αγώνα.

Β) Την Τρίτη 18/5/2010 οι δυο τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις θα δώσουν συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιάσουν αναλυτικά τις θέσεις και τις διεκδικήσεις των εργαζομένων.

Γ) Την πραγματοποίηση συλλαλητηρίων μετά από ενημερωτικές συγκεντρώσεις – συνελεύσεις Ομοσπονδιών και Εργατικών Κέντρων στις μεγάλες πόλεις της χώρας.

Related Articles

4ο διαδικτυακό σεμινάριο ΕΕΑ – ΕΚΠΑ: Οι Δεξιότητες του Μέλλοντος και η Τεχνητή Νοημοσύνη

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο «Οι Δεξιότητες του Μέλλοντος και η Τεχνητή Νοημοσύνη» με Βεβαίωση Παρακολούθησης (όνομα σε...

ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ: Ο Καλός άνθρωπος του Σε Τσουάν του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Συνεχίζοντας τη δημιουργική του παρουσία στην πολιτιστική ζωή της Αττικής, ο Θεατρικός...

Ξεκινούν οι εγγραφές για το θερινό πρόγραμμα «Διδακτικής Αλληλεγγύης» της ΚΟ.Δ.Ε.Π.

Δωρεάν φροντιστηριακά και ξενόγλωσσα μαθήματα για δημότες και κατοίκους του Πειραιά  ...