Με τις ευχές και ευλογίες Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ,
οι σπουδαστές του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, έψαλαν την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026 στην Ιερά Μονή του Οσίου Πορφυρίου στο Μήλεσι Ωρωπού, τον Όρθρο και την Θεία Λειτουργία.
Διηύθυνε ο Άρχων Πρωτοψάλτης και Διευθυντής του Ωδείου κ. Νικόλαος Αμοργιανός.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, οι σπουδαστές έψαλαν τον Παρακλητικό Κανόνα του Αγίου στο δωμάτιό του, ενώ έλαβαν την ευχή και τις ευλογίες της αγίας Γερόντισσας Φεβρωνίας, ανηψιάς του Οσίου Πορφυρίου.
Συγχαρητήριους ευχάς δέχτηκαν οι σπουδαστές και ο Διευθυντής του Ωδείου της Ι. Μ. Π. από τους πιστούς και τους ιερείς του Ησυχαστηρίου, ενώ η πρόσκληση ανανεώθηκε εκ νέου για την βυζαντινή χορωδία του Μητροπολιτικού Ωδείου «ΜΕΛΩΔΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ», αφού άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Τέλος, στην Θεία Λειτουργία παραβρέθηκε η Πρόεδρος των Ιδρυμάτων και των Εκπαιδευτηρίων της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς κ. Ιωάννα Κονίδη.





