Πέμπτη , 2 Μάιος 2024
Home ΕΛΛΑΔΑ Ο Κωνσταντίνος Μαζαράκης Αινιάν για την παραίτηση Τσίπρα
ΕΛΛΑΔΑΠΕΙΡΑΙΑΣ

Ο Κωνσταντίνος Μαζαράκης Αινιάν για την παραίτηση Τσίπρα

Κείμενο του Ναυάρχου εα. Κωνσταντίνου Μαζαράκη Αινιάν Π.Ν., για την παραίτηση του Αλέξη Τσίπρα:
“Η παραίτηση Τσίπρα από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ περιποιεί τιμή στον ίδιο τον Τσίπρα. Θεωρώ ότι πιο πολύ από τις δικές του προσωπικές ατέλειες στους τομείς καλλιέργειας και παιδείας πλήρωσε την υποταγή του στην τοξικότητα του περιβάλοντός του. Η επιμονή στην δαιμονοποίηση των ιδεολογικών αντιπάλων, η εχθροπάθεια, οι συνεχείς άδικες επιθέσεις χωρίς όρια ηθικά και λογικά, τιμωρήθηκαν από τον κεντρώο ψηφοφόρο. Ειδικά η λάθος επιλογή να επιτίθεται λυσσαλέα εναντίον του Μητσοτάκη, ο οποίος κατάφερε να μετακινήσει τη ΝΔ προς τον κεντρώο χώρο, παρά τις αντιδράσεις σάπιων “καθαρόαιμων” νεοδημοκρατών που ακόμα δεν έχουν παραδώσει τα όπλα και τον περιμένουν στη γωνία, πιστεύω πως τιμωρήθηκε αυστηρά.
Δεν ξέρω αν ο Τσίπρας θα επανακάμψει ως ηγέτης παράταξης εξουσίας. Νομίζω αυτό θα εξαρτηθεί από τη δυνατότητά του να επιβληθεί ως σοβαρός ηγέτης στο χώρο του κέντρου. Εκεί που βρίσκεται ο όγκος των σοβαρών ψηφοφόρων. Όσο για την αριστερά, με την ήττα ΣΥΡΙΖΑ πληρώνει την ανοχή που έδειξε συλλογικά (πλην του ΚΚΕ) στο μίσος, την εχθροπάθεια και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας που ενορχηστρώθηκε από τη νοοτροπία Πολάκη.”
Στη φωτογραφία  ο Ναύαρχος κ.Μαζαράκης.
Λίγα λόγια για τον Κωνσταντίνο Μαζαράκη Αινιάν

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1957.

Εισήλθε στην Σ.Ν.Δ το 1976 και αποφοίτησε ως Μάχιμος Σημαιοφόρος το 1980.

Φοίτησε στη Ν.Σ.Π (1986), την Σ.ΕΘ.Α (2004-05), έλαβε πτυχίο χειριστή Ελικοπτέρων Ναυτικού (1995) και ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα «Στρατηγικών Αναλύσεων και Χειρισμού Κρίσεων» του Κέντρου για την Εθνική Ασφάλεια του Πανεπιστημίου της Σκωτίας στο Aberdeen (2002) γνωρίζοντας Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.
Υπηρέτησε στο Α/Τ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ (1980-1), στο ΓΕΝ/ΔΚΒ (1981-82), στη Φ/Γ ΕΛΛΗ (1981-82,1986-87,1989-90), στο Α/Τ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ (1984), στη Δ.Ε.Ν (1985-89) Ύπαρχος στην Φ/Γ ΕΛΛΗ (1991-92,1993-94) και διετέλεσε Κυβερνήτης στη Τ/ΠΚ ΣΙΜΙΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (1994-95).

Συμπλήρωσε 3500 ώρες πτήσεως στα ελικόπτερα ΑΒ-212 ASW/EW και στα Ε/ΠS-70 B-6 SEA HAWK ως χειριστής / εκπαιδευτής και Διοικητής στη Σχολή Ελικοπτέρων, ως Διοικητής Μοίρας Ε/ΠS-70 B, ως Επιστολέας και στη συνέχεια Διοικητής της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού. (1995-99, 2001-02).

Διατέλεσε Τμηματάρχης Επιχειρήσεων CCMARNAPLES και Ασκήσεων Επικοινωνιών (Ιταλία, 1999-2001) και Κυβερνήτης στη Φ/Γ ΑΔΡΙΑΣ όπου εκτός από τις Εθνικές Αποστολές και Ασκήσεις, συμμετείχε στην επιχείρηση ENDURING FREEDOM στον Περσικό και σε εκπαίδευση FOST στην Αγγλία (2002-04).

Τοποθετήθηκε ως Διευθυντής Ασκήσεων στο CC/MAR NAPLES (Ιταλία, 2007-09) και ως Διοικητής στο Κέντρο Ναυτικής Αποτροπής (ΚΕΝΑΠ- Σούδα Κρήτης, 2009-10)
Υπηρέτησε ως Διευθυντής Α’ Κλάδου ΓΕΝ (2010-11) ενώ στην συνέχεια προήχθη σε Υποναύαρχο και ανέλαβε Διευθυντής Β’ Κλάδου ΓΕΕΘΑ(2011).

Διατέλεσε Αρχηγός Στόλου από 7 Νοεμβρίου 2011 μέχρι 11 Μαρτίου 2013 οπότε και αποστρατεύτηκε ως Αντιναύαρχος ε.α. με παράλληλη απονομή του τίτλου του Επίτιμου Διοικητή Στόλου.

Έχει τιμηθεί με όλα τα παράσημα και δια-μνημονεύσεις που προβλέπονται από τον βαθμό του και τις θέσεις που έχει υπηρετήσει.
Από το 2013 ανέλαβε Σύμβουλος Διοίκησης του Ιδρύματος Αικ. Λασκαρίδη και στην συνέχεια Γενικός Διευθυντής μέχρι και σήμερα.

Related Articles

Διαγωνισμός ΦΟΙΝΙΞ: Ζωγραφικής – Αγιογραφίας & Παιδικής ζωγραφικής

Ανακοίνωση από ΕΝΩΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΔΙΩΝΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ   ΔΗΛΩΣΤΕ Έγκαιρα συμμετοχή στον...

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ MAVRIKOS IMPORTS S.A. για πέμπτη χρονιά στα Greek Exports Forum & Awards 2024

Η εταιρεία MAVRIKOS BORN2EXPORT βραβεύτηκε με το ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, στην κατηγορία Top Trading Export Company αναδεικνύοντας την εξαιρετική...

Κώστας Λυμπουσάκης: Εκφράζουμε την πλειοψηφία των εταιρειών των ρυμουλκών και των ναυαγοσωστικών

Του Σάββα  Αθανασίου Διχασμένες είναι οι εταιρείες που διαχειρίζονται ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά,...

Περιθώριο τουλάχιστον 2 ετών ζητούν οι πλοιοκτήτες των υπό ελληνική σημαία ρυμουλκών πλοίων

Παράταση προσαρμογής στα νέα δεδομένα Σειρά προβλημάτων στις διατάξεις του Κανονισμού περί...