Πέμπτη , 25 Απρίλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ LR και LISCR ενέκριναν σχεδιασμό για το πρώτο πλοίο μεταφοράς πολλαπλών αερίων 22.000cbm στον κόσμο
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

LR και LISCR ενέκριναν σχεδιασμό για το πρώτο πλοίο μεταφοράς πολλαπλών αερίων 22.000cbm στον κόσμο

Lloyd’s Register (LR) και το Liberian International Ship & Corporate Registry (LISCR) απένειμαν έγκριση σχεδιασμού στην HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD: KSOE) και στο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) για την ανάπτυξη του πρώτου μεταφορέα πολλαπλών αερίων 22.000cbm στον κόσμο, ως μέρος ενός κοινού αναπτυξιακού έργου για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του LCO2 Carrier.

Το πλοίο θα είναι ικανό να μεταφέρει υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα (LCO2), υγραέριο πετρελαίου (LPG), αμμωνία (NH3) και μονομερές βινυλοχλωρίδιο (VCM) και ενσωματώνει έναν νέο τύπο χάλυβα στις δεξαμενές του που υποστηρίζει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αλυσίδα αξίας δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS).

Ο χάλυβας που χρησιμοποιείται στην κατασκευή δεξαμενών τύπου C για πολλαπλά αέρια θα κάνει το σπάνινγκ ελαφρύτερο, διατηρώντας παράλληλα ανέπαφη τη δομική ακεραιότητα των δεξαμενών. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει την αναβάθμιση του μεγέθους του μεταφορέα, βελτιώνοντας την αποθήκευση και τη μεταφορά, κάτι που οι ναυπηγοί δεν είναι σε θέση να κάνουν με πιο συμβατικά υλικά.

Στο πλαίσιο της διαδικασίας έγκρισης σχεδιασμού, το LR θα παρέχει συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με τους τεχνικούς κανονισμούς και την ανάπτυξη μιας δεξαμενής αποθήκευσης τύπου C για τη χρήση του νέου υλικού. Η Διοίκηση της Σημαίας της Λιβερίας θα έρθει σε επαφή με το LR για να επισημοποιήσει την έγκριση και να παράσχει την απαιτούμενη πιστοποίηση που θα επιτρέψει στον μεταφορέα πολλαπλών αερίων να τεθεί σε λειτουργία.

Όταν κατασκευαστεί, ο μεταφορέας θα μεταφέρει υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα υπό πίεση, επιτρέποντας τη μεταφορά άνθρακα από τη διαδικασία CCS σε εγκαταστάσεις αποθήκευσης.

HD, KSOE & HMD έχουν αναπτύξει τρεις διαφορετικούς μεταφορείς LCO2 για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων στην αλυσίδα αξίας CO2, οι οποίοι περιλαμβάνουν έναν μεταφορέα LCO12 000.2cbm με δεξαμενές φορτίου μέσης πίεσης, έναν μεταφορέα LCO22 000.2cbm με δεξαμενές φορτίου χαμηλής πίεσης και έναν μεταφορέα LCO30 000.2cbm με δεξαμενές φορτίου χαμηλής πίεσης

Πηγή The seanation

Related Articles

Μανιός και Πνευματικός εισήχθησαν στο Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας

Οι δύο Εισακτέοι για το 2023 ανεβάζουν τον αριθμό των μεγάλων μεγάλες...

Απάντηση του ΥΝΑΝΠ σε δηλώσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Στέφανου Κασσελάκη

Απάντηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε δηλώσεις του Αρχηγού της...

H Capital-Executive Ship Management Corp. παρέλαβε τα νεότευκτα containerships «Avios» & «Astraios»

Η Capital-Executive Ship Management Corp., ανακοινώνει την επιτυχή παραλαβή των νεότευκτων πλοίων...