Χαιρετισμός προέδρου ΕΒΕΠ Βασίλη Κορκίδη στα εγκαίνια του «In Town Check In» στο λιμάνι του Πειραιά
Τουρισμός και Ναυτιλία είναι οι δύο εκ των βασικών πυλώνων στήριξης της οικονομίας, που χαρακτηρίζονται από την εξωστρέφειά τους, καθώς αποτελούν τα ισχυρά brands αυτής της χώρας στο διεθνές οικονομικό στερέωμα. Ο Πειραιάς δεν έχει μόνο το εμπορικό λιμάνι του, που είναι «πύλη εισόδου» για το διεθνές εμπόριο, αλλά και το επιβατικό, μέσα από το οποίο, κατ’ έτος, διακινούνται εκατ. επιβατών με τα πλοία της ακτοπλοΐας, αλλά και τα κρουαζιερόπλοια. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 2019, διακινήθηκαν συνολικά από τα λιμάνια 18.819.969 επιβάτες, το 2021 διακινήθηκαν 12.846.371 επιβάτες και το 2022, διακινήθηκαν 17.525.674. Και μην ξεχνάμε και τους κοντά στο 1.000.000 επιβάτες κρουαζιερόπλοιων που έχουν home port το λιμάνι του Πειραιά.
Οι αριθμοί αποκαλύπτουν τα μεγέθη και τα μεγέθη αποκαλύπτουν το γεγονός ότι αυτοί οι επιβάτες, μεγάλο μέρος των οποίων ήταν τουρίστες, αναζητούν την παροχή υπηρεσιών ενός άλλου επιπέδου, υψηλότερου του σημερινού, με τα κορεσμένα αεροδρόμια και λιμάνια, τις ανεπαρκείς εγκαταστάσεις, τις παρωχημένες υπηρεσίες και επιλογές για το επιβατικό κοινό, το κυκλοφοριακό, αλλά και τις περιορισμένες επιλογές και εγκαταστάσεις βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης αποσκευών. Και προς αυτή την κατεύθυνση, τη σωστή κατεύθυνση, κινείται το «In Town Check In». Ενός πολυχώρου προσομοίωσης Terminal, έτοιμου να υποδεχτεί: επιβάτες κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας, City Breakers, επιχειρηματικούς ταξιδιώτες, πληρώματα ναυτιλιακών εταιριών, επαγγελματίες, επισκέπτες εκθέσεων, groups, ακόμη και αθλητικές ομάδες. Είναι γνωστό ότι «η τελευταία εικόνα» που αποκομίζει κάποιος ταξιδιώτης από το μέρος που επισκέπτεται είναι καθοριστική. Και όλοι γνωρίζουμε, ή μάλλον όλοι θέλουμε να εξυπηρετηθούμε στην λογική του one stop shop «all-in-one» χωρίς κόπο, χωρίς άσκοπες διαδικασίες και μετακινήσεις. Για τον τουρισμό μας, λοιπόν, αλλά και για τον επιχειρηματικό κόσμο του Πειραιά, και όχι μόνο, η λειτουργία ενός πολυχώρου Terminal Αεροδρομίου, έξω όμως από το Αεροδρόμιο, μέσα στην πόλη του Πειραιά, έτοιμο να υποδεχτεί επιβάτες οι οποίοι σχεδιάζουν να πετάξουν σε λίγες ώρες/ημέρες από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, όπου μπορούν να κάνουν Self Baggage Drop Off, με την καθοδήγηση των συνεργατών Agent, και παραλαμβάνοντας Boarding Pass και Baggage Tag, αναλόγως με την Αεροπορική, για να είναι ελεύθεροι, με την βοήθεια του εξειδικευμένου Concierge προσωπικού, να εξερευνήσουν τις ομορφιές της Αθηνάς και του Πειραιά, καταλήγοντας, λίγο πριν την πτήση τους, απευθείας στο gate, συνοψίζει το «all-in-one» αλλά, κυρίως, την καλή εικόνα από μία παροχή υπηρεσιών μοναδική.
Εδώ στον Πειραιά, το προϊόν, το οποίο προσφέρει η ITCI, προσβλέπουμε σταδιακά να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη λύση που θα αλλάξει το «παιχνίδι» για τους ταξιδιώτες, προμοτάροντας τον Πειραιά και τις ομορφιές του, αλλά και σε μία επιχειρηματική δραστηριότητα που χαρίζει μία ακόμη πρωτιά για το επιχειρείν της πόλης, μιας επιχειρηματικής πρωτοβουλίας στο πεδίο του τουρισμού, η οποία ταυτόχρονα θα μπορεί να γίνει πολύτιμος συνεργάτης μεγάλων οργανισμών όπως αεροδρόμια, λιμάνια, φορείς δημοσίων μεταφορών, μουσεία, καταλύματα, τουριστικά αξιοθέατα σε κάθε πτυχή του τουριστικού προϊόντος. Εύχομαι το «In Town Check In» να γίνει γνωστό στα πέρατα της οικουμένης από τους ικανοποιημένους τουρίστες, που άκοπα έχουν απολαύσει τις ομορφιές της χώρας. Καλές δουλειές!