Δευτέρα , 20 Ιανουάριος 2025
Home AGENDA ΕΕΑ Webinar: «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων»
AGENDAΕΛΛΑΔΑ

ΕΕΑ Webinar: «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων»

Το webinar «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» με θεματική 📌 «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων», που διοργανώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου με εισηγητή τον κ. Κωστή Ήντουνα.
Στόχο έχει να αναδείξει:
▪ Συμβουλές, οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης
▪ Τα βασικά συστατικά ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης παραπόνων των πελατών
▪ Βέλτιστες πρακτικές (best practices) αναφορικά με την εξυπηρέτηση και διαχείριση παραπόνων των πελατών
Στο τέλος θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
📅 Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023
🕔 17:00
Δηλώστε συμμετοχή εδώ: https://shorturl.at/ruKRW

Related Articles

Παρουσία ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στηνΤελετή Ονοματοδοσίας των Περιπολικών «ISLAND» του Πολεμικού Ναυτικού

Παρουσία ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην Τελετή Ονοματοδοσίας των Περιπολικών «ISLAND» του Πολεμικού...

Η Αθήνα «οικοδέσποινα» του συνεδρίου CAPA Airline Leader – ‘Airlines in Transition Summit 2025’

Το CAPA – Centre for Aviation, η πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για την...

Νέα σπουδαία δράση του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς

Στα πλαίσια των καλλιτεχνικών δράσεων του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς και...

Διήμερη επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, στη Σύρο

Τη Σύρο θα επισκεφθεί αύριο Δευτέρα 20.01.2025 και Τρίτη 21.01.2025 ο Υπουργός...