Η τελευταία για το 2023, κινηματογραφική εβδομάδα του #ΣΙΝΕΑΚ έρχεται να υποδεχθεί τη νέα χρονιά που σε λίγο ξεκινά.
Μια ακόμη γιορτινή νέα κινηματογραφική εβδομάδα ξεκινά από αύριο Πέμπτη 28/12 έως και Τετάρτη 03/01 στη μεγάλη οθόνη του #ΣΙΝΕΑΚ, για να σας ταξιδέψει για ακόμη μια φορά, με ένα ακόμη κινηματογραφικό υπερθέαμα,
με τον ήχο και την εικόνα,που αξίζουν σε πρεμιέρες και σε “μεγάλες” ταινίες.
(28/12 – 03/01)
Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ”
Του Κώστα Χαραλάμπους.
Η ταινία που όλοι περιμένατε .
“Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύομαι!
Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι.”
Το πλέον ευπώλυτο μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη, «Ο Καπετάν Μιχάλης» ζωντανεύει για πρώτη φορά στην μεγάλη οθόνη με τον Αιμίλιο Χειλάκη να ερμηνεύει τον ομώνυμο ήρωα.
Την κινηματογραφική μεταφορά αυτού του εμβληματικού βιβλίου αναλαμβάνει ο Κώστας Χαραλάμπους, ο οποίος υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία της.
Μία υπερπαραγωγή, που αποτελεί μία πιστή αναπαράσταση της εποχής με γυρίσματα σε όλο το εύρος της Κρητικής τοπιογραφίας και που επιχειρεί να διαδώσει εντός και εκτός συνόρων το αέναο Κρητικό φρόνημα για ελευθερία και αυτοδιάθεση.
Πέμπτη 28/12
Ώρα προβολής: 20.50
Παρασκευή 29/12
Ώρα προβολής: 19.00
Σάββατο 30/12
Ώρα προβολής: 17.15
Κυριακή 31/12 (Παραμονή Πρωτοχρονιάς)
Ώρα προβολής: 18.55
Δευτέρα 01/01 (Πρωτοχρονιά)
Ώρα προβολής: 21.05
Τρίτη 02/01
Ώρα προβολής: 21.10
Τετάρτη 03/01
Ώρα προβολής: 17.15
“ΦΟΝΙΣΣΑ”
H πολυαναμενόμενη ταινία της Εύας Νάθενα
εμπνευσμένη από το ομώνυμο μυθιστόρημα
του Αλ. Παπαδιαμάντη.
(Συνεχίζεται για 5η κινηματογραφική εβδομάδα!)
Το αξεπέραστο μυθιστόρημα του Αλ.Παπαδιαμάντη με τη ματιά της Εύας Νάθενα και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη ως Φραγκογιαννού, με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και έξι, κύρια και περιφερειακά, βραβεία.
Η «Φόνισσα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη φέρει ένα μεγάλο βάρος στις διασκευές της.
Όχι μόνο επειδή το μυθιστόρημα είναι ένα αριστούργημα λόγου και μηνυμάτων, αλλά και γιατί είναι τόσο υπερπλήρες, τόσο, δυστυχώς, φρικτά επίκαιρο, τόσο δυνατό στη μοναχικότητα και τη σκληρότητά του, που δύσκολα μπορεί κανείς να προσθέσει σ’ αυτό.
Το 1974, ο Κώστας Φέρρης, με τη Μαρία Αλκαίου σαρωτική πρωταγωνίστρια, έκανε τη δική του, ρηξικέλευθη για την εποχή, βερσιόν
(πιο πρόσφατα, το 2012, η Στέλλα Αρκέντη την αδύναμη δική της).
Σήμερα, η Εύα Νάθενα, ως τώρα αναγνωρισμένη σκηνογράφος / ενδυματολόγος, εδώ στην πρώτη της σκηνοθετική δουλειά, αναμετριέται με το θρύλο με άλλη προσέγγιση, αυτή του μαξιμαλισμού.
Η ιστορία (το σενάριο της ταινίας μένει πιστό στο μυθιστόρημα), που εκτυλίσσεται σ’ ελληνικό νησί γύρω στο 1900, παρακολουθεί τη Φραγκογιαννού, μια χήρα που ξέρει από βότανα και γιατρικά, πικραμένη, κακοποιημένη και βίαια χειραγωγημένη σε όλη της τη ζωή, ως κόρη, μάνα και γιαγιά.
Εχοντας μάθει από την αμείλικτη μάνα της, η Φραγκογιαννού, όταν ξεγεννά κορίτσια, μ’ ένα νεύμα συγκατάθεσης του πατέρα,
τα «τακτοποιεί», τα θανατώνει: για να μην γίνουν βάρος στην οικογένειά τους με το απαιτητό της προίκας σε μια πάμφτωχη κοινωνία.
Για να μην υποστούν, ως γυναίκες, τη βία και την κακοποίηση που η ίδια γνώρισε και που, έτσι κι αλλιώς, της πήρε τη ζωή.
Τα ελευθερώνει τα «λεχούδια».
Είναι πανέξυπνο και νομοτελειακό μία δημιουργός να επαναφέρει το συγκλονιστικό σύγγραμμα του Παπαδιαμάντη σε μια εποχή όπου η γυναικεία υποτέλεια και η γυναικοκτονία έχουν επανέλθει στο προσκήνιο με τον πιο ζοφερό τρόπο – και μόνο γι’ αυτό αξίζουν τα εύσημα στην Εύα Νάθενα.
Το τονίζει, άλλωστε, στην αρχή της ταινίας, με το απόσπασμα του Ελύτη από το βιβλίο του για τον Παπαδιαμάντη,
«Μια μέρα το παρελθόν θα μας αιφνιδιάσει με τη δύναμη της επικαιρότητάς του. Δεν θα έχει αλλάξει εκείνο, αλλά το μυαλό μας.»
Οι επιλογές της Νάθενα μοιράζονται.
Από τη μία πλευρά, σ’ αυτή τη φιλόδοξη ταινία, θωρακίζεται από εγγυημένους συνεργάτες.
Η ίδια, με την εξαιρετική αισθητική της, στήνει ένα φυσικό σκηνικό τόσο πέτρινο όσο ο τόπος, όσο η Φραγκογιαννού και οι γυναίκες γύρω της: ένα τοπίο σκληρό χωρίς κρυψώνες.
Αυτό αποχρωματίζει και φωτίζει με μια αίσθηση του μοιραίου ο Παναγιώτης Βασιλάκης.
Τον κυκλικό ρυθμό, με την εναλλαγή στο χρόνο, τα περάσματα από την πραγματικότητα στην ανάμνηση και στον εφιάλτη, δίνει η μοντέζ Αγγέλα Δεσποτίδου.
Η μουσική του Δημήτρη Παπαδημητρίου κυλά παράλληλα μ’ ένα καθηλωτικό χορικό μοιρολόι. Το βλέμμα της ίδιας της Νάθενα, που επιλέγει δωρικές, μαυροντυμένες γυναικείες μορφές με αυστηρά κοτσίδια και μαντήλες, παγιδεύει ατμοσφαιρικές εικόνες στα κάδρα της, ζυγισμένες και ταιριαστά αυστηρές.
Φυσικά, η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, όπως πάντα larger than life, πληθωρικότερη και δραματικότερη από τους ρόλους της, φτιάχνει μια Φραγκογιαννού με μια δόση υπερβολής αλλά και πολλές δόσεις αποστομωτικής τραγικότητας, ενώ οι σκηνές της με τη «μητέρα» της, Μαρία Πρωτόπαππα, είναι οι συναρπαστικότερες και τρομακτικότερες της ταινίας.
Η ταινία, ειδικά από τη στιγμή του «φευγιού» της ηρωίδας στα βουνά, συγκινεί στην εσωτερική σύγκρουση τής Καραμπέτη / Φραγκογιανούς ανάμεσα στη σωτηρία και το έγκλημα, την ανάγκη μιας έγκρισης από το Θείο για μια πράξη τόσο άτεγκτα ανθρώπινης, αναδεικνύει, αφήνοντας ελαφρώς στο πλάι την ταξική ανισότητα, το πώς η μισογυνία και η πατριαρχία μεταφέρεται από γενιά σε γενιά, ξεκάθαρα ως τις μέρες μας, σέβεται το μεγαλείο του Παπαδιαμάντη
και προσφέρει ένα mainstream θέαμα με την αξιοπρέπεια που τόσο συχνά λείπει από αυτή την κατηγορία στο ελληνικό σινεμά.
Πέμπτη 28/12
Ώρα προβολής : 19.00
Παρασκευή 29/12
Ώρα προβολής : 21.45
Σάββατο 30/12
Ώρα προβολής: 20.00
Kυριακή 31/12 (Παραμονή Πρωτοχρονιάς)
Ώρα προβολής: 17.05
Δευτέρα 01/01 (Πρωτοχρονιά)
Ώρα προβολής: 19.15
Τρίτη 02/01
Ώρα προβολής: 19.20
Τετάρτη 03/01
Ώρα προβολής: 20.00
“ΓΟΥΟΝΚΑ”
(Για ακόμη μία προβολή…
Γιατί εσείς μας το ζητήσατε )
Εφευρέτης, σοκολατοποιός…
Ίσως και κάτι σαν μάγος…
Κυρίες και κύριοι, ο Γουίλι Γουόνκα
Ο Γουίλι Γουόνκα ζωντανεύει στη μεγάλη οθόνη σε μια εκπληκτική υπερπαραγωγή που επικεντρώνεται στα νεανικά χρόνια και τις περιπέτειες του ευφάνταστου, εφευρετικού νεαρού -μεταξύ άλλων και στο πώς γνώρισε τους Oompa-Loompa -προτού δημιουργήσει το πιο διάσημο εργοστάσιο σοκολάτας στον κόσμο και γίνει «ο Μότσαρτ της σοκολάτας».
Το καστ κι οι χαρακτήρες της οικογενειακής ταινίας των φετινών γιορτών, μας συστήνονται μέσα από τα ξεχωριστά τους πορτρέτα.
Βασισμένη στον εκπληκτικό πρωταγωνιστή του εμβληματικού και δημοφιλούς βιβλίου «Ο Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας» του Ρόαλντ Νταλ, η ταινία αφηγείται το πώς ο μεγαλύτερος εφευρέτης, μάγος και σοκολατοποιός του κόσμου εξελίχθηκε στον Γουίλι Γουόνκα που όλοι ξέρουμε.
Ένα πολύχρωμο σύμπαν γεμάτο εφευρέσεις, λιχουδιές, φανταστικές τοποθεσίες και τραγούδια, το “Γουόνκα” έρχεται από τον Πολ Κινγκ, σεναριογράφο και σκηνοθέτη των υπέροχων ταινιών “Πάντινγκτον”, και αποτελεί ιδανική επιλογή για όλη την οικογένεια.
Στην ταινία ο αισιόδοξος Γουίλι Γουόνκα καταφθάνει στο κέντρο του κόσμου της σοκολατοποιίας, έχοντας μόνο ελάχιστα κέρματα στην τσέπη του και ένα καπέλο γεμάτο όνειρα. Θέλει να ανοίξει το δικό του μαγαζί με σοκολάτες πλάι στους σπουδαιότερους σοκολατοποιούς του κόσμου. Αλλά τα λιγοστά του χρήματα γρήγορα θα κάνουν φτερά και μια διαδρομή από κακουχίες θα τον αναγκάσει να δουλέψει σαν σκλάβος σε ένα πλυσταριό. Το μέλλον μοιάζει σκοτεινό, όμως εκεί είναι που θα γνωρίσει πιστούς και πανέξυπνους νέους φίλους που θα τον βοηθήσουν να τα βάλει με το αδίστακτο Καρτέλ της Σοκολάτας, που θα κάνει τα πάντα για να κρατήσει την πελατεία δική του.
Τρίτη 02/01
Ώρα προβολής: 17.20
“ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΑΠΟ ΧΙΟΝΙ”
(Για 2η εβδομάδα,για περιορισμένο αριθμό προβολών…Γιατί ΚΑΙ αυτό…
Εσείς μας το ζητήσατε )
Ένα σύγχρονο Χριστουγεννιάτικο παραμύθι…
πασπαλισμένο με μπόλικη ζάχαρη άχνη, ρομαντισμό και παιδική αθωότητα.
Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης είναι ο παραγωγός, ο σκηνοθέτης της ταινίας την οποία αφιερώνει στους τίτλους στην 10χρονη κόρη του Εύα.
Από μόνο του αυτό είναι πολύ γλυκό, αλλά γλυκιά και υπέροχη είναι και η ίδια η ταινία.
(Η πιο Ντισνεϊκη χριστουγεννιάτικη ταινία που έχουμε δει εκτός Ντίσνεϊ και εκτός Αμερικής.)
Μια εξαιρετική και πλούσια παραγωγή η οποία δεν είναι ρεαλιστική τόσο στην εικόνα, θα την χαρακτηρίζαμε μάλλον γοητευτικά ρεαλιστική μια και πχ τα σπίτια είναι σε ένα χωριό στο βουνό και είναι πέτρινα ωραία όλα τα σπίτια όπως βλέπουμε το χωριό σε γενικό πλάνο από ψηλά, αλλά μέσα μοιάζουν πιο χολιγουντιανά όπως το ζαχαροπλαστείο είναι πιο παραμυθένιο από ένα πραγματικό ζαχαροπλαστείο, όχι σε χωριό ούτε στο Κολωνάκι δεν υπάρχει τέτοιο.
Η εικόνα λοιπόν είναι παραμυθένια, αλλά είναι και ρεαλιστική γιατί δεν μένουν όλοι στον πύργο των θαυμάτων. Κανονικοί άνθρωποι είναι, αλλά οι καταστάσεις ενώ αγγίζουν το παραμύθι όταν μας δείχνει τι βλέπουν τα παιδιά με τα μάτια τους, εντούτοις είναι και ρεαλιστικά γιατί συμβαίνουν και δύσκολες καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Η ταινία διαθέτει καταρχήν τον Αλέξανδρο Αντωνόπουλο στον ρόλο του παππού -ζαχαροπλάστη – Άη Βασίλη που είναι ένα πραγματικό θαύμα, που και στην ερμηνεία και στην εμφάνιση και σε αυτό που βγάζουν τα μάτια του, αυτήν την αριστοκρατική και γλυκιά γοητεία είναι και παππούς και ζαχαροπλάστης και Άη Βασίλης. Ενδεχομένως κανείς δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερος σε αυτόν τον ρόλο, που πραγματικά απογειώνει την ταινία.
Συγχρόνως υπάρχουν τέσσερα παιδιά που παίζουν εξαιρετικά,και που φαίνεται πως έχουν διδαχθεί έτσι αλλά και κατάλαβαν και μπορούσαν να ερμηνεύσουν με αυτόν τον τρόπο.
Σπάνια βλέπεις στο σινεμά παιδάκια ειδικά στο ελληνικό σινεμά να παίζουν τόσο καλά και να σε συγκινούν.Όλοι οι υπόλοιποι ηθοποιοί είναι θαύμα.
Γιατί όλοι έχουν ένα ρόλο να παίξουν…
βέβαια από δραματικό έως κωμικό.
Πέμπτη 28/12
Ώρα προβολής: 17.15
Παρασκευή 29/12
Ώρα προβολής: 15.40
Δευτέρα 01/01 (Πρωτοχρονιά)
Ώρα προβολής: 17.30
” Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΜΠ”
(Για ακόμη μία προβολή…
Γιατί ΚΑΙ αυτό…Εσείς μας το ζητήσατε )
Όταν τα έχεις χάσει όλα,
μπορείς πλέον μόνο να δώσεις…
Του #KenLoach
Η φωτογραφική κάμερα, ο ιστορικός μάρτυρας του 20ού και του 21ου αιώνα, γίνεται το αφηγηματικό όχημα του Λόουτς στην «Τελευταία Παμπ», το τρίτο μέρος της άτυπης τριλογίας που ξεκίνησε το 2016 με την ταινία « Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ» και συνεχίστηκε το 2019 με την ταινία «Δυστυχώς, απουσιάζατε».
Μαζί με τον σεναριογράφο Paul Laverty, χαρτογραφούν το ταξικό και πολιτισμικό τοπίο της εργατικής τάξης στη βορειονανατολική Αγγλία μέσα από θεματικές που ακολουθούν την εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητά της. Ο Ντάνιελ Μπλέικ «αποανθρωποιείται» τρέχοντας πίσω από το σύστημα παροχών λιτότητας σε μια κριτική για την κρίση του υγειονομικού συστήματος, στην επόμενη ταινία, ο Ρίκι, μαθαίνει με βίαιο τρόπο πως τελικά οι δουλειές διανομής (delivery jobs) και οι συμβάσεις μηδενικών ωρών αποδεικνύονται τυραννία αντί για ευκαιρία, σε μια ταινία κριτική για τις ευέλικτες μορφές απασχόλησης στη gig/ platform economy. Μαζί με τον Λάβερτι ακολουθούν τη μετατόπιση της εργασίας από στάδιο σε στάδιο, από το δικαίωμα στη υγειονομική άδεια και περίθαλψη, στην βαθμολόγηση του εργαζόμενου από τα κέντρα ευρέσεως εργασίας και την τράπεζα τροφίμων, από την κατοχύρωση του δικαιώματος στο οχτάωρο, στον κατακερματισμό της 14ωρης εργασίας χωρίς δικαιώματα.
Στην τελευταία ταινία της τριλογίας, και τελευταία της καριέρας του όπως ο ίδιος έχει δηλώσει, παρακολουθούμε το κινηματογραφικό πορτραίτο ενός χωριού της Κομητείας του Ντάραμ και των κατοίκων του που πια καλούνται να ζήσουν με τους πρόσφυγες που φθάνουν στον τόπο τους. Πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενώνες/σπίτια που έχουν αγοραστεί κοψοχρονιά μετά την κρίση από μεγάλα funds, αλλάζοντας τα δεδομένα της περιοχής και οι οποίοι κακοποιούνται και δέχονται επιθέσεις από ντόπιους που έχουν εξτρεμοποιηθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο εκφασισμός της φτωχοποιημένης εργατικής τάξης από τη μια και η πλευρά της αλληλεγγύης και της ταξικής συνείδησης από την άλλη συγκρούονται.
Το όνομα της παμπ (Τhe Old Oak) δεν είναι τυχαίο. Η βελανιδιά αποτελεί σύμβολο δύναμης, μακροζωίας και σταθερότητας, με απήχηση στην εθνική ταυτότητα της Αγγλίας. Η «Παλιά Βελανιδιά» είναι ο τελευταίος δημόσιος χώρος συνάντησης του χωριού, ο οποίος καταρρέει όπως ο ιδιοκτήτης της. Ο T. J. Ballantyne ([Dave Turner), είναι ένας άνθρωπος που ενσαρκώνει την ιστορία των τελευταίων δεκαετιών.
Σάββατο 30/12
Ώρα προβολής: 21.50
ΠΕΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ”
(Για ακόμη μία προβολή…
Γιατί ΚΑΙ αυτό…Εσείς μας το ζητήσατε )
Η νέα ταινία του Άκι Καουρισμάκι
είναι ένα γράμμα αγάπης στο σινεμά…
Τα Πεσμένα φύλλα είναι μια γλυκιά ιστορία αγάπης, ελπίδας, αλληλοσεβασμού και αλληλεγγύης, βγαλμένη από τον τρυφερό και αντισυμβατικό κόσμο του μεγάλου ουμανιστή του σινεμά, τον Άκι Καουρισμάκι.
Μια νύχτα στο Ελσίνκι, δύο μοναχικοί άνθρωποι διασταυρώνονται τυχαία και ανακαλύπτουν τη μαγεία του «μαζί», αναζητώντας τον πρώτο, απόλυτο και μοναδικό έρωτα της ζωής τους.
Με ρομαντική διάθεση, αλλά και βαθιά ριζωμένα στην πραγματικότητα, τα Πεσμένα φύλλα σε αγκαλιάζουν σαν μια μαλακή κουβέρτα στην ψύχρα για να σου θυμιζουν την αξία της ανθρωπιάς, της ενσυναίσθησης και το μεγαλείο της απλότητας.
Το σινεμά του Άκι Καουρισμάκι, με τα νυχτερινά αστικά τοπία και τις «ξεκούρδιστες» μουσικές, το ιδιόρρυθμο σκανδιναβικό χιούμορ, τον απολαυστικό αυτοσαρκασμό και τους αλλοπρόσαλλους ήρωες που ψάχνουν αμήχανα την ανθρώπινη ζεστασιά και επαφή είναι το ιδανικό παυσίλυπο για κάθε στιγμή που η σκληρή πραγματικότητα μοιάζει ανίκητη.
Ο Μεγάλος Φινλανδός τιμάται στις Κάννες με το Βραβείο της Επιτροπής για ένα απλό αλλά ακαταμάχητο ρομάντζο.
Φέτος είναι μια σημαντική χρονιά για τους θαυμαστές του ιδιοσυγκρασιακού σινεμά του Άκι Καουρισμάκι χάρη στην πολυαναμενόμενη επιστροφή του με την ταινία “Πεσμένα Φύλλα”, που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο στο τελευταίο Φεστιβάλ Καννών και είναι υποψήφιο σε 5 κατηγορίες των βραβείων της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ανάμεσά τους και στις δύο κύριες ερμηνευτικές για την Άλμα Πόιστι και τον Γιούσι Βάτανεν, που υποδύονται το κεντρικό ζευγάρι της ιστορίας.
Τετάρτη 03/01
Ώρα προβολής: 21.50
Για τους μικρούς μας φίλους…
αυτές οι γιορτές θα είναι μαγικές
“Ο ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΚΗ ΦΛΟΓΕΡΑ”
(Μεταγλωττισμένο)
Ο «Καρυοθραύστης» συναντά τον «Αυλητή του Χάμελιν» και τη μουσική του Τσαϊκόφσκι σε ένα animation κομμένο, ραμμένο και σχεδιασμένο στο (παιδικό) πνεύμα των γιορτών.
Παιχνίδια που ζωντανεύουν, μαγεμένοι πρίγκιπες και βασίλισσες, και μια ευχή που αλλάζει τα πάντα στη ζωή ενός κοριτσιού: καλώς ήλθατε στο υπέροχο παραμύθι «Ο Καρυοθραύστης και η Μαγική Φλογέρα»
Ένα από τα εμβληματικότερα παιδικά παραμύθια, με την υπογραφή του συγγραφέα Ε.Τ.Α Χόφμαν, το οποίο ενέπνευσε τον σπουδαίο Τσαϊκόφσκι να γράψει το διάσημο μπαλέτο
«Ο Καρυοθραύστης» (βασισμένο στην εκδοχή της ιστορίας που έγραψε ο Αλέξανδρος Δουμάς)
που απογείωσε τη φήμη του παραμυθιού, μεταφέρεται στον κινηματογράφο, αυτήν τη φορά σε μια ταινία κινουμένων σχεδίων για όλη την οικογένεια, γεμάτη γέλιο, περιπέτεια, καλοσύνη και πολλή, πολλή αγάπη.
«Το παραμύθι μας, ευλογημένο μεταξύ άλλων και με τη μαγική μουσική του υπέροχου Τσαϊκόφσκι, μιλάει για τη δύναμη της αγάπης και της οικογένειας, τις οποίες μπορείς να βρεις σε κάθε απίθανο σημείο στη ζωή,» λέει ο σκηνοθέτης Βίκτορ Γκλουκούσιν.
«Αν πιστεύετε στα θαύματα, τότε ξέρετε ότι αυτά μπορούν να συμβούν την παραμονή των Χριστουγέννων!».
Παρασκευή 29/12
Ώρα προβολής: 17.25
Σάββατο 30/12
Ώρα προβολής: 15.40
Κυριακή 31/12 (Παραμονή Πρωτοχρονιάς)
Ώρα προβολής: 15.30
*Τιμή παιδικού εισιτηρίου: 5 €
Προπώληση – αγορά εισιτηρίων μέσω:
Mέσω της ιστοσελίδας μας:
Στο ταμείο του
Για πληροφορίες & κρατήσεις θέσεων:
2104225653
Οι προσφορές μας στις τιμές εισητηρίων για την αργία της Πρωτοχρονιάς (Δευτέρα 01/01)
θα ισχύουν κανονικά, με εκπτωτικό εισιτήριο γενική είσοδος για όλους: 5 ευρώ
Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 31/12
(Παραμονή Πρωτοχρονιάς )
η τελευταία προβολή θα γίνει στις 18.55
(με την ταινία “Ο Καπετάν Μιχάλης”)
Δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω της ημέρας βραδυνή προβολή.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Καλή Πρωτοχρονιά