Τετάρτη , 24 Ιούλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η Costamare Inc. αναφέρει τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Costamare Inc. αναφέρει τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024

ΜΟΝΑΚΟ, 10 Μαΐου 2024 (GLOBE NEWSWIRE) — Η Costamare Inc. (“Costamare” ή η “Εταιρεία”) (NYSE: CMRE) ανέφερε σήμερα μη ελεγμένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024 (“1 τρίμηνο 2024”) .

Τα καθαρά έσοδα από την πώληση μετά την αποπληρωμή του χρέους ανήλθαν σε 26,2 εκατομμύρια δολάρια.

1 Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα αντίστοιχα μεγέθη ανά μετοχή δεν αποτελούν μέτρα μη GAAP και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται μεμονωμένα ή ως υποκατάστατα των οικονομικών αποτελεσμάτων της Costamare που παρουσιάζονται σύμφωνα με τις γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές των ΗΠΑ (“GAAP”). Για τον ορισμό και τη συμφωνία αυτών των μέτρων με το πιο άμεσα συγκρίσιμο χρηματοοικονομικό μέτρο που υπολογίζεται και παρουσιάζεται σύμφωνα με τις GAAP, ανατρέξτε στο Έκθεμα I.

2 Συμπεριλαμβανομένου του μεριδίου μας σε μετρητά ύψους 0,5 εκατομμυρίων δολαρίων που κατέχονται από εταιρείες ιδιοκτήτες πλοίων που έχουν συσταθεί σύμφωνα με την Πράξη Πλαίσιο της 15ης Μαΐου 2013, όπως τροποποιήθηκε και επαναδιατυπώθηκε κατά καιρούς (η «Πράξη πλαίσιο»), μεταξύ της Εταιρείας και York Capital Management Global Advisors LLC και ένα συνδεδεμένο αμοιβαίο κεφάλαιο (συλλογικά, “York Capital”), καταθέσεις περιθωρίου που σχετίζονται με τις προθεσμιακές μας συμφωνίες μεταφοράς εμπορευμάτων (“FFAs”) και ανταλλαγές καυσίμων ύψους 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων, βραχυπρόθεσμες επενδύσεις σε γραμμάτια του Δημοσίου των ΗΠΑ που ανέρχονται σε 17,7 εκατομμύρια δολάρια και 115,8 εκατομμύρια δολάρια διαθέσιμων μη αντληθέντων κεφαλαίων από δύο εγκαταστάσεις αδειών κυνηγιού από τις 31 Μαρτίου 2024.

3 Ανατρέξτε στον πίνακα λίστας στόλου εμπορευματοκιβωτίων στο Παράδειγμα 99.2 για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες απασχόλησης πλοίων για τον στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας.

4 Υπολογίστηκε σε βάση TEU.

5 Από τις 9 Μαΐου 2024.

1

Αποκτήσεις σκαφών

Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολίασε:

«Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Εταιρεία δημιούργησε Καθαρό Εισόδημα περίπου 94 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος του τριμήνου, η ρευστότητα ήταν κοντά στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι τιμές ναύλωσης έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση από τα τέλη του περασμένου έτους. Η κατεδάφιση έχει πέσει σε επίπεδα κάτω από αυτά που σημειώθηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αν και ο όγκος των φορτίων έχει γενικά βελτιωθεί, η διαταραχή της Ερυθράς Θάλασσας είναι ο κύριος λόγος για τη βελτίωση της αγοράς ναύλωσης.

Εξασφαλίσαμε προληπτικά απασχόληση για το 97% και το 80% του στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μας για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα, δημιουργώντας συμβατικά έσοδα 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων με υπολειπόμενη χρονική διάρκεια ναύλωσης 3,4 ετών.

Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, ως μέρος της στρατηγικής μας για την ανανέωση του στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε δύο ακόμη πλοία capesize και αποδεχθήκαμε την παράδοση ενός πλοίου παρόμοιου μεγέθους. Συνολικά, έχουμε αποκτήσει πέντε πλοία capesize με μέσο όρο ηλικίας περίπου 12,5 ετών και απορρίψαμε συνολικά 10 πλοία μικρότερου μεγέθους με μέσο όρο ηλικίας τα 14 έτη.

Τα ιδιόκτητα πλοία μας χύδην ξηρού φορτίου συνεχίζουν να εμπορεύονται επί τόπου, ενώ η πλατφόρμα συναλλαγών διαχειρίζεται εμπορικά έναν στόλο 54 πλοίων. Όπως αναφέρθηκε στο παρελθόν, έχουμε μια μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου, η οποία ήταν μια στρατηγική απόφαση για εμάς.

Όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας ολοκληρώσει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης για 24 συνολικά πλοία, στη βάση ενός υγιούς αγωγού που εκτείνεται τα επόμενα τρίμηνα».

3

Οικονομική Περίληψη

(1) Τα δεδουλευμένα έσοδα από ναύλωση αντιπροσωπεύουν τη διαφορά μεταξύ των μετρητών που εισπράχθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου και των εσόδων που αναγνωρίστηκαν με τη σταθερή μέθοδο. Στα πρώτα χρόνια μιας ναύλωσης με κλιμακούμενες τιμές ναύλωσης, τα έσοδα από τα ταξίδια θα υπερβαίνουν τα μετρητά που εισπράχθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου και κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών αυτών των μετρητών ναύλωσης θα υπερβαίνουν τα έσοδα που αναγνωρίζονται με βάση τη σταθερή μέθοδο. Το αντίστροφο ισχύει για ναυλώσεις με φθίνουσες τιμές.

(2) Τα έσοδα από τα ταξίδια προσαρμοσμένα σε ταμειακή βάση αντιπροσωπεύουν τα έσοδα από τα ταξίδια μετά την προσαρμογή για μη μετρητά “Συσσωρευμένα έσοδα από ναύλωση” που καταγράφονται στις ναυλώσεις με κλιμακούμενα ποσοστά ναύλωσης. Ωστόσο, τα έσοδα από τα ταξίδια προσαρμοσμένα σε ταμειακή βάση δεν αποτελούν αναγνωρισμένη επιμέτρηση σύμφωνα με τα GAAP των ΗΠΑ. Πιστεύουμε ότι η παρουσίαση των εσόδων του Voyage προσαρμοσμένα σε ταμειακή βάση είναι χρήσιμη για τους επενδυτές επειδή παρουσιάζει τα έσοδα από ναύλωση για τη σχετική περίοδο με βάση τις τότε τρέχουσες ημερήσιες τιμές ναύλωσης. Οι αυξήσεις ή μειώσεις στις ημερήσιες τιμές ναύλωσης στο πλαίσιο των συμφωνιών ναύλωσης του στόλου μας περιγράφονται στις σημειώσεις της “Λίστας Στόλου” στο Παράδειγμα 99.2.

(3) Το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά μετοχή είναι μέτρα που δεν αφορούν GAAP. Ανατρέξτε στη συμφωνία του καθαρού εισοδήματος με το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή.

Μη GAAP Μέτρα

Η Εταιρεία αναφέρει τα οικονομικά της αποτελέσματα σύμφωνα με τα US GAAP. Ωστόσο, η διοίκηση πιστεύει ότι ορισμένα οικονομικά μέτρα εκτός GAAP που χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση της επιχείρησης μπορεί να παρέχουν στους χρήστες αυτών των χρηματοοικονομικών μέτρων πρόσθετες ουσιαστικές συγκρίσεις μεταξύ των τρεχόντων αποτελεσμάτων και των αποτελεσμάτων σε προηγούμενες περιόδους λειτουργίας. Η διοίκηση πιστεύει ότι αυτά τα χρηματοοικονομικά μέτρα εκτός GAAP μπορούν να παρέχουν πρόσθετη ουσιαστική αντανάκλαση των υποκείμενων τάσεων της επιχείρησης επειδή παρέχουν μια σύγκριση ιστορικών πληροφοριών που αποκλείουν ορισμένα στοιχεία που επηρεάζουν τη συνολική συγκρισιμότητα. Η Διοίκηση χρησιμοποιεί επίσης αυτά τα οικονομικά μέτρα εκτός GAAP για τη λήψη οικονομικών, επιχειρησιακών και σχεδιαστικών αποφάσεων και για την αξιολόγηση της απόδοσης της Εταιρείας. Οι παρακάτω πίνακες παραθέτουν συμπληρωματικά οικονομικά στοιχεία και τις αντίστοιχες συμφωνίες με τα οικονομικά μέτρα GAAP για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024 και 2023. Τα οικονομικά μέτρα εκτός GAAP θα πρέπει να θεωρούνται επιπρόσθετα και όχι ως εναλλακτική λύση για τα έσοδα από τα ταξίδια ή καθαρό εισόδημα όπως προσδιορίζεται σύμφωνα με τα GAAP. Τα χρηματοοικονομικά μέτρα εκτός GAAP περιλαμβάνουν (i) Έσοδα από ταξίδια προσαρμοσμένα σε ταμειακή βάση (συμφωνία παραπάνω), (ii) Προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και (iii) Προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή.

Έκθεση Ι

Συμφωνία καθαρού εισοδήματος με προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή

Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αντιπροσωπεύουν το Καθαρό εισόδημα μετά τα κέρδη που κατανέμονται σε προνομιούχες μετοχές και μη ελέγχουσες τόκους, αλλά πριν από τα μη μετρητά “Συσσωρευμένα έσοδα από ναύλωση” που καταγράφονται σε ναυλώσεις με κλιμακούμενα ή φθίνοντα επιτόκια ναύλωσης, απόσβεση χρόνου -ναύλωση, πραγματοποίηση (κέρδος) / ζημιά από προθεσμιακές συμβάσεις ευρώ/δολαρίων ΗΠΑ, κέρδος από την πώληση πλοίων, καθαρή, ζημιά σε σκάφος που κατέχεται προς πώληση, ζημιά σε σκάφος που κατέχεται προς πώληση από κοινή εταιρεία με την York Capital συμπεριλαμβανομένης στη ζημία ιδίων κεφαλαίων για επενδύσεις, μη επαναλαμβανόμενες, μη ταμειακές διαγραφές αναβαλλόμενων δαπανών χρηματοδότησης δανείων, γενικά και διοικητικά έξοδα – μη ταμειακό στοιχείο, μη ταμειακές μεταβολές στην εύλογη αξία των παραγώγων και άλλων μη ταμειακών στοιχείων. Τα “συσσωρευμένα έσοδα ναύλωσης” αποδίδονται στη χρονική διαφορά μεταξύ της αναγνώρισης εσόδων και της είσπραξης μετρητών. Ωστόσο, το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά μετοχή δεν αναγνωρίζονται βάσει των GAAP των ΗΠΑ. Πιστεύουμε ότι η παρουσίαση του Προσαρμοσμένου Καθαρού Εισοδήματος που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά Μετοχή είναι χρήσιμα για τους επενδυτές επειδή χρησιμοποιούνται συχνά από αναλυτές κινητών αξιών, επενδυτές και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη στην αξιολόγηση εταιρειών του κλάδου μας. Πιστεύουμε επίσης ότι το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά μετοχή είναι χρήσιμα για την αξιολόγηση της ικανότητάς μας να εξυπηρετούμε πρόσθετο χρέος και να κάνουμε κεφαλαιουχικές δαπάνες. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά Μετοχή είναι χρήσιμα για την αξιολόγηση της λειτουργικής μας απόδοσης και της θέσης ρευστότητάς μας σε σύγκριση με άλλες εταιρείες του κλάδου μας, επειδή ο υπολογισμός του Προσαρμοσμένου Καθαρού Εισοδήματος που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Τα κέρδη ανά μετοχή γενικά εξαλείφουν τις επιπτώσεις των λογιστικών επιδράσεων των κεφαλαιουχικών δαπανών και εξαγορών, ορισμένων μέσων αντιστάθμισης και άλλων λογιστικών χειρισμών, στοιχεία που μπορεί να διαφέρουν για διαφορετικές εταιρείες για λόγους που δεν σχετίζονται με τη συνολική λειτουργική απόδοση και τη ρευστότητα. Κατά την αξιολόγηση του Προσαρμοσμένου Καθαρού Εισοδήματος που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και των Προσαρμοσμένων Κερδών ανά Μετοχή, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι στο μέλλον ενδέχεται να υποστούμε έξοδα που είναι ίδια ή παρόμοια με ορισμένες από τις προσαρμογές σε αυτήν την παρουσίαση. Η παρουσίασή μας για το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους και τα Προσαρμοσμένα Κέρδη ανά μετοχή δεν θα πρέπει να ερμηνεύεται ως συμπέρασμα ότι τα μελλοντικά μας αποτελέσματά μας δεν θα επηρεαστούν από ασυνήθιστα ή μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία.

(1) Τα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη για συγκρισιμότητα περιλαμβάνουν κέρδη και χρεώσεις. Κέρδη που επηρεάζουν θετικά το Καθαρό Εισόδημα που είναι διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους αντανακλώνται ως μειώσεις στο Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που είναι διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους. Επιβαρύνσεις που επηρεάζουν αρνητικά το Καθαρό Εισόδημα που είναι διαθέσιμο στους κοινούς μετόχους αντανακλώνται ως αυξήσεις στο Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα που διατίθεται στους κοινούς μετόχους.

 

Costamare Inc. Reports Results for the First Quarter Ended March 31, 2024

PROFITABILITY AND LIQUIDITY
• Q1 2024 Net Income available to common stockholders of $94.2 million ($0.79 per share).
• Q1 2024 Adjusted Net Income available to common stockholders1 of $75.2 million ($0.63 per
share).
• Q1 2024 liquidity of $1,106.0 million2
.
II. OWNED FLEET CHARTER UPDATE3
– FULLY EMPLOYED CONTAINERSHIP
FLEET FOR THE YEAR AHEAD
• 97% and 80% of the containership fleet4
fixed for 2024 and 2025, respectively.
• Contracted revenues for the containership fleet of approximately $2.3 billion with a TEU-weighted
duration of 3.4 years5
.
• Entered into more than 30 chartering agreements for the owned dry bulk fleet since Q4 2023
earnings release.
III. SALE AND PURCHASE ACTIVITY
Vessel Disposals
• Conclusion of the sale of the following dry bulk vessels:
­ m/v Pegasus built in 2011 with a 56,726 DWT capacity.
­ m/v Merida built in 2012 with a 56,670 DWT capacity.
­ m/v Alliance built in 2012 with a 33,751 DWT capacity.
­ m/v Konstantinos built in 2012 with a 32,178 DWT capacity.
Net sale proceeds after debt repayment amounted to $26.2 million.
• Agreement for the sale of the dry bulk vessel:
­ m/v Adventure built in 2011 with a 33,755 DWT capacity (expected conclusion of sale
within Q2 2024). Estimated net sale proceeds after debt prepayment of $7.1 million.

see more  https://www.costamare.com/

Related Articles

Εκδήλωση μικρής έκτασης πυρκαγιά στο Κερατσίνι

Συνέχεια ενημέρωσης αναφορικά με τον θάνατο άνδρα στη Βουλιαγμένη την 20/07/2024 – Συνέχεια...

Στ. Γκίκας: «Ενδυνάμωση της θεσμικής συνεργασίας ΥΝΑΝΠ και ΚΕΔΕ με επίκεντρο τα νησιά

Στ. Γκίκας: «Ενδυνάμωση της θεσμικής συνεργασίας ΥΝΑΝΠ και ΚΕΔΕ με επίκεντρο τα...

IMO III 10th Session: What’s on the agenda?

BIMCO provides an overview of the IMO Sub-committee on Implementation of IMO...

H Capital-Executive Ship Management Corp. παρέλαβε τα νεότευκτα containerships «Adonis», «Anaxagoras», «Acheloos» και «Acastos»

Η Capital-Executive Ship Management Corp., ανακοινώνει την παραλαβή των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς...