Δευτέρα , 22 Ιούλιος 2024
Home ΕΛΛΑΔΑ CSDC receives AIP from BUREAU VERITAS for new AMMONIA-FUELED MR CHEMICAL TANKER DESIGN
ΕΛΛΑΔΑΝΑΥΤΙΛΙΑ

CSDC receives AIP from BUREAU VERITAS for new AMMONIA-FUELED MR CHEMICAL TANKER DESIGN

On the 3rd day of POSIDONIA 2024 an AiP was delivered from Bureau Veritas to CSDC for an Ammonia Fuel MR tanker.
Mr Li Dongpeng, Deputy General Manager of CSDC was present to receive the AiP.
Bureau Veritas was represented by Mr George Andreadis, marine Chief Executive Greece, Mr Vassilis Dimoulas, Technology & Innovation Director SEEBA Zone and Mr Robert Elliot, Global Market Leader for Tankers.

 

Η CSDC ΛΑΜΒΑΝΕΙ AIP ΑΠΟ ΤΗΝ BUREAU VERITAS ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ MR ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΜΜΩΝΙΑΣ

Στις 5 Ιουνίου, στη διεθνή ναυτιλιακή έκθεση Posidonia 2024 στην Αθήνα, Ελλάδα, το China Ship Design & Research Center (CSDC) βραβεύτηκε με την Αρχή Έγκριση από την Bureau Veritas (BV) για τον τελευταίο σχεδιασμό του δεξαμενόπλοιου MR με καύσιμο αμμωνία. Αυτό το έργο είναι ένα από τα βασικά προϊόντα της σειράς δεξαμενόπλοιων VENUS της CSDC, με στόχο την αντιμετώπιση ολοένα και πιο αυστηρών περιβαλλοντικών προτύπων και την παροχή νέων λύσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

 

Η CSDC έχει δεσμευτεί να προωθεί την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στον σχεδιασμό πλοίων. Αυτή η συνεργασία με την BV υπογραμμίζει τις τεχνικές και επαγγελματικές δυνάμεις και των δύο μερών. Το νέο δεξαμενόπλοιο χημικών MR με αμμωνία θα χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της αξιοπιστίας και της περιβαλλοντικής απόδοσης.

 

Ο σχεδιασμός θα διαθέτει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

 

Προηγμένο σύστημα καυσίμου αμμωνίας : Αξιοποιώντας την εμπειρία της CSDC στον σχεδιασμό καυσίμου αμμωνίας από τα πλοία NEWCASTLEMAX και ULTRAMAX, αυτό το δεξαμενόπλοιο υιοθετεί ένα ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα αποθήκευσης και τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας για να εξασφαλίσει αποτελεσματική χρήση καυσίμου και λειτουργική ασφάλεια.

 

Αποδοτικό σύστημα ισχύος : Εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου αμμωνίας WINGD6X52DF-A και αποτελεσματικό σύστημα πρόωσης, σε συνδυασμό με σύστημα γεννήτριας άξονα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και απόδοσης του σκάφους, επιτυγχάνοντας μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου.

 

Ευέλικτη ικανότητα φόρτωσης φορτίου : Μέσω της συνεργασίας με μια διάσημη ομάδα ειδικών στη λειτουργία χημικών δεξαμενόπλοιων, ο σχεδιασμός του πλοίου μπορεί να διαμορφωθεί ευέλικτα σύμφωνα με τις διαφορετικές ανάγκες φορτίου, καλύπτοντας διάφορες απαιτήσεις μεταφοράς χημικών.

 

Η συνεργασία μεταξύ της CSDC και της BV σε αυτό το έργο εισάγει νέες ευκαιρίες για την ανάπτυξη πλοίων που τροφοδοτούνται με αμμωνία. Στο μέλλον, η BV θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με την CSDC και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς για τη συνεχή βελτιστοποίηση των σχεδίων πλοίων με αμμωνία, οδηγώντας τον κλάδο προς ένα πιο πράσινο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Related Articles

Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for m/v Atalandi with Cargill

Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing...

ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: To νέο ΑΕΛΛΩ κυκλοφόρησε

To νέο ΑΕΛΛΩ κυκλοφόρησε Διαβάστε το από τον παρακάτω σύνδεσμο https://issuu.com/ycg_gr/docs/aello-54 Παλαιότερα...

Τραυματισμός επιβάτη Ε/Π – Τ/Ρ σκάφους στο Σαρωνικό

Εντοπισμός 15 αλλοδαπών και σύλληψη του αλλοδαπού διακινητή τους μετά από καταδίωξη...

Τραυματισμός ναυτικού στον Πειραιά

Θάνατοι λουόμενων στην Κόρινθο, τον Ασπρόπυργο και τον Αλμυρό – Τραυματισμός ναυτικού...