GTT Design Approval delivery for GTT NEXT1 LNG cargo containment system
GTT was present at the BV stand during POSIDONIA 2024 on Thursday 6th June when the delivery of a DA (Design Approval) for GTT NEXT1 LNG cargo containment system took place.
Matthieu de Tugny, President of Bureau Veritas Marine & Offshore, commented: “I would like to congratulate GTT on the development of this NEXT1 cargo containment system – another significant GTT technological advancement, providing ever-more efficient solutions for moving by sea the cleanest energy, globally available at scale. Bureau Veritas experts have been there every step of the way. We are so very proud to be involved in this latest evolution, reflecting our commitment to helping secure safe and reliable solutions for the transportation of liquefied natural gas working yet again in collaboration with GTT.”
Η BUREAU VERITAS ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ GTT NEXT1 LNG
Στη διεθνή ναυτιλιακή έκθεση Posidonia 2024 στην Αθήνα, Ελλάδα, η Bureau Veritas (BV), παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο Δοκιμών, Επιθεώρησης και Πιστοποίησης (TIC), απένειμε Έγκριση Σχεδιασμού (DA) στην GTT , τον ειδικό στην τεχνολογία στον περιορισμό μεμβράνης συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά και αποθήκευση υγροποιημένων αερίων, για το σύστημα περιορισμού φορτίου GTT NEXT1 LNG.
Η τεχνολογία GTT NEXT1 στοχεύει να προσφέρει ένα θερμικό επίπεδο απόδοσης ισοδύναμο με αυτό της τεχνολογίας Mark III Flex+ 1 χρησιμοποιώντας δύο μεταλλικά φράγματα. Η χρήση προκατασκευασμένων ενισχυμένων πάνελ αφρού πολυουρεθάνης για τη στήριξη των δύο μεμβρανών παρέχει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ θερμικής και μηχανικής απόδοσης. Το δευτερεύον φράγμα είναι κατασκευασμένο από Invar και ο σχεδιασμός του πρώτου φράγματος βασίζεται στην υπάρχουσα ιδέα από κυματοειδές ανοξείδωτο χάλυβα, παρόμοια με αυτή των τεχνολογιών Mark. Ενεργοποιώντας αυτούς τους μοχλούς σχεδίασης, είναι δυνατό να επιτευχθούν σημαντικές βελτιώσεις απόδοσης, χρησιμοποιώντας αποδεδειγμένα υλικά και εξαρτήματα. Το GTT NEXT1 είναι πλέον έτοιμο να εξεταστεί σε μελλοντικά έργα μεταφοράς LNG από σχετικούς κατασκευαστές και πλοιοκτήτες.
Για να παραδώσει την Έγκριση Σχεδιασμού, η Bureau Veritas διεξήγαγε μια ολοκληρωμένη αναθεώρηση της τεχνολογίας σύμφωνα με όλους τους ισχύοντες κανόνες και κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Κώδικα Μεταφορέα Αερίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO IGC Code), BV NR 467 – Rules for the Classification of Steel Ships , Σημείωση καθοδήγησης BV NI 554 – Σχεδιασμός Φορτίων Sloshing για Δεξαμενές μεμβράνης LNG και Σημείωση Καθοδήγησης BV NI 564 – Εκτίμηση αντοχής δεξαμενών μεμβράνης LNG κάτω από φορτία εκκένωσης .
Ο Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT, δήλωσε: ” Η έγκριση από την Bureau Veritas για το σύστημα περιορισμού φορτίου GTT NEXT1 LNG αποδεικνύει την ακλόνητη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την τεχνολογική αριστεία. Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε αυτή τη λύση αιχμής, η οποία συνδυάζει τα καλύτερα των αποδεδειγμένων τεχνολογιών μας με νέες προόδους, που εξασφαλίζουν βέλτιστη απόδοση και βελτιωμένη αξιοπιστία για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.