Τετάρτη , 8 Μάιος 2024
Home AGENDA ΕΕΑ Webinar: «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων»
AGENDAΕΛΛΑΔΑ

ΕΕΑ Webinar: «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων»

Το webinar «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών» με θεματική 📌 «Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων», που διοργανώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου με εισηγητή τον κ. Κωστή Ήντουνα.
Στόχο έχει να αναδείξει:
▪ Συμβουλές, οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης
▪ Τα βασικά συστατικά ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης παραπόνων των πελατών
▪ Βέλτιστες πρακτικές (best practices) αναφορικά με την εξυπηρέτηση και διαχείριση παραπόνων των πελατών
Στο τέλος θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
📅 Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023
🕔 17:00
Δηλώστε συμμετοχή εδώ: https://shorturl.at/ruKRW

Related Articles

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ  13ου ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2024

Ο Όμιλος για την UNESCO Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος προκηρύσσει τον...

ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Σταύρος Κουτρής, Αντιστρατήγου ε.α: Η Εθνική Άμυνα ως Πυλώνας Ανάπτυξης...

AEGEAN COLLEGE: 6o Ναυτιλιακό Συνέδριο

6ο Ναυτιλιακό Συνέδριο Το Aegean College σας προσκαλεί στο 6ο Ναυτιλιακό Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη...

ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ:Μέγας Εσπερινός και Περιφορά Ιερής Εικόνας στις 9 Μαΐου

Σας περιμένουμε όλους, στην πανήγυρη της ενορίας μας, την Πέμπτη 9 Μαΐου...