Παρασκευή , 3 Μάιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η 2023 IMO  GreenhouseStrategy στη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν αρκεί
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η 2023 IMO  GreenhouseStrategy στη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν αρκεί

 

Η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων, χαιρετίζει την ιστορική συμφωνία, για αναθεώρηση της Στρατηγικής του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) σταδιακά και για μηδενικές εκπομπές από την ναυτιλία μέχρι το 2050, αλλά και τον φιλόδοξο στόχο για χρήση εναλλακτικών καυσίμων σε ποσοστό 10% μέχρι το 2030.

Με γνώμονα την επίτευξη αυτών των στόχων, η ΕΕΝΜΑ οφείλει να επισημάνει ότι απαιτούνται ανάλογες πρωτοβουλίες στην παραγωγή και διάθεση επαρκών ναυτιλιακών καυσίμων. 

Τα διαθέσιμα στοιχεία δεν είναι ενθαρρυντικά, αφού μέχρι το 2030, τα εναλλακτικά καύσιμα θα είναι μονοψήφια (Biofuels 6-9%, E-fuels 0,5-0,7%, LowCarbonfossilFuels 1%, Αμμωνία 1%, Μεθανώλη 1% κλπ). Για τον λόγο αυτό σύμφωνα με “Orderbook 2022”, τα νεότευκτα πλοία θα κάνουν χρήση “conventionalfuel” σε ποσοστό 88,16% και μόνο σε ποσοστό 11,16%, θα κάνουν χρήση εναλλακτικών καυσίμων.

Αυτή είναι σήμερα η πραγματικότητα και το γεγονός παραμένει, ότι η μείωση των ρύπων δεν εξαρτάται από αυτή καθ’ αυτή την ναυτιλία, αλλά από την δυνατότητα παραγωγής και διάθεσης ναυτιλιακών εναλλακτικών καυσίμων.

Related Articles

TRAFIGURA ORDERS FOUR DUAL-FUEL AMMONIA-POWERED GAS CARRIERS

Written by Ian Taylor Trafigura has ordered four dual-fuel medium gas carriers...

Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: “Τα έθιμα του Πάσχα φανερώνουν τη στενή σχέση των Ελλήνων με τη θάλασσα”

Tα έθιμα και οι παραδόσεις της Μεγάλης Εβδομάδας ζωντανεύουν σε όλη την...

Χρήστος Στυλιανίδης από το Λιμάνι του Πειραιά: «Η ασφάλεια της ακτοπλοΐας μας πάνω απ’ όλα»

Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη στο λιμάνι...

PHOENIX REGISTER OF SHIPPING- Easter Holiday Notice

Easter Holiday Notice We would like to inform you that our Organization...