Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η Diana Shipping Inc. Ανακοινώνει τη σύμβαση Time Charter για m/v DSI Pollux με την Cargill Ocean Transportation
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Diana Shipping Inc. Ανακοινώνει τη σύμβαση Time Charter για m/v DSI Pollux με την Cargill Ocean Transportation

Η Diana Shipping Inc. ανακοινώνει τη σύμβαση Time Charter για m/v DSI Pollux με την Cargill Ocean Transportation

 

Η Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (η «Εταιρεία»), μια παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στην ιδιοκτησία και τη ναύλωση  πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε σήμερα ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής εξ ολοκλήρου, έχει εισέλθει σε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cargill Ocean Transportation (Σιγκαπούρη) Pte. Ltd. για ένα από τα πλοία ξηρού χύδην Ultramax, το m/v DSI Pollux. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 14.000 $ ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Αυγούστου 2025 έως το μέγιστο στις 20 Οκτωβρίου 2025. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 27 Δεκεμβρίου 2023.Diana Shipping Inc. Announces Time Charter Contract for m/v DSI Pollux with Cargill Ocean Transportation

Το «DSI Pollux» είναι ένα σκάφος ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 60.446 dwt που κατασκευάστηκε το 2015.

Η απασχόληση του «DSI Pollux» αναμένεται να αποφέρει περίπου 8,32 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 40 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 9 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 7 Panamax και 9 Ultramax. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας είναι περίπου 4,5 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,50 έτη. Ένας πίνακας που περιγράφει τον τρέχοντα στόλο της Diana Shipping Inc. μπορεί να βρεθεί στον ιστότοπο της Εταιρείας, www.dianashippinginc.com. Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο της Εταιρείας δεν αποτελούν μέρος αυτού του δελτίου τύπου.

Σχετικά με την εταιρεία

Η Diana Shipping Inc. είναι ένας παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών ναυτιλιακής μεταφοράς μέσω της ιδιοκτησίας και της ναύλωσης χωρίς πλοίο πλοίων ξηρού χύδην φορτίου. Τα πλοία της Εταιρείας απασχολούνται κυρίως σε βραχυπρόθεσμες έως μεσοπρόθεσμες ναυλώσεις και μεταφέρουν μια σειρά ξηρών φορτίων χύδην, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, σιτηρά και άλλα υλικά σε όλο τον κόσμο ναυτιλιακές διαδρομές.

Προειδοποιητική Δήλωση σχετικά με τις μελλοντικές δηλώσεις

Θέματα που συζητούνται σε αυτό το δελτίο τύπου μπορεί να αποτελούν δηλώσεις που κοιτάζουν το μέλλον. Ο νόμος περί ιδιωτικών διαφορών σε θέματα ιδιωτικών κινητών αξιών του 1995 παρέχει ασφαλή προστασία για μελλοντικές δηλώσεις, προκειμένου να ενθαρρύνει τις εταιρείες να παρέχουν μελλοντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους. Οι μελλοντικές δηλώσεις περιλαμβάνουν δηλώσεις που αφορούν σχέδια, στόχους, στόχους, στρατηγικές, μελλοντικά γεγονότα ή επιδόσεις, και υποκείμενες υποθέσεις και άλλες δηλώσεις, οι οποίες δεν είναι δηλώσεις ιστορικών γεγονότων.

Η Εταιρεία επιθυμεί να επωφεληθεί από τις διατάξεις περί ασφαλούς λιμένα του νόμου για τη μεταρρύθμιση της ιδιωτικής δικηγορίας για τις κινητές αξίες του 1995 και περιλαμβάνει αυτήν την προειδοποιητική δήλωση σε σχέση με αυτήν τη νομοθεσία περί ασφαλούς λιμένα. Οι λέξεις «πιστεύω», «προβλέπω», «σκοπεύει», «εκτίμηση», «πρόβλεψη», «έργο», «σχέδιο», «δυνητικό», «μπορεί», «πρέπει», «αναμένω», «εκκρεμεί» και παρόμοιες εκφράσεις προσδιορίζουν μελλοντικές δηλώσεις.

Οι μελλοντικές δηλώσεις σε αυτό το δελτίο τύπου βασίζονται σε διάφορες υποθέσεις, πολλές από τις οποίες βασίζονται, με τη σειρά τους, σε περαιτέρω υποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης χωρίς περιορισμό, της εξέτασης από τη διοίκηση της Εταιρείας των ιστορικών τάσεων λειτουργίας, των δεδομένων που περιέχονται στα αρχεία της Εταιρείας και άλλων διαθέσιμων δεδομένων από τρίτους. Αν και η Εταιρεία πιστεύει ότι αυτές οι παραδοχές ήταν εύλογες όταν έγιναν, επειδή αυτές οι παραδοχές υπόκεινται εγγενώς σε σημαντικές αβεβαιότητες και ενδεχόμενα που είναι δύσκολο ή αδύνατο να προβλεφθούν και είναι πέρα ​​από τον έλεγχο της Εταιρείας, η Εταιρεία δεν μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι θα επιτύχει ή θα εκπληρώσει αυτές τις προσδοκίες , πεποιθήσεις ή προβολές.

Εκτός από αυτούς τους σημαντικούς παράγοντες, άλλοι σημαντικοί παράγοντες που, κατά την άποψη της Εταιρείας, θα μπορούσαν να προκαλέσουν ουσιαστική διαφορά στα πραγματικά αποτελέσματα από αυτά που συζητήθηκαν στις μελλοντικές δηλώσεις περιλαμβάνουν τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19. η ισχύς των παγκόσμιων οικονομιών και νομισμάτων, οι γενικές συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των διακυμάνσεων στις τιμές ναύλωσης και στις αξίες των πλοίων, αλλαγές στη ζήτηση για χωρητικότητα μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, αλλαγές στα λειτουργικά έξοδα της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των τιμών των καυσίμων, του ναύλωσης και του κόστους ασφάλισης, η αγορά για την Πλοία της εταιρείας, διαθεσιμότητα χρηματοδότησης και αναχρηματοδότησης, αλλαγές στους κυβερνητικούς κανόνες και κανονισμούς ή ενέργειες που έχουν ληφθεί από ρυθμιστικές αρχές, πιθανή ευθύνη από εκκρεμείς ή μελλοντικές διαφορές, γενικές εγχώριες και διεθνείς πολιτικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των κινδύνων που συνδέονται με τη συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας και συναφείς κυρώσεις, πιθανή διακοπή των ναυτιλιακών δρομολογίων λόγω ατυχημάτων ή πολιτικών γεγονότων, συμπεριλαμβανομένης της κλιμάκωσης της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή, βλάβες πλοίων και περιπτώσεις εκμίσθωσης και άλλοι παράγοντες. Ανατρέξτε στα αρχεία της Εταιρείας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ για μια πληρέστερη συζήτηση αυτών και άλλων κινδύνων και αβεβαιοτήτων. Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση να αναθεωρήσει ή να ενημερώσει οποιαδήποτε μελλοντική δήλωση, ή να κάνει οποιεσδήποτε άλλες μελλοντικές δηλώσεις, είτε ως αποτέλεσμα νέων πληροφοριών, μελλοντικών γεγονότων ή άλλου είδους.

 

 

Ειδικευόμαστε στην ιδιοκτησία και ναύλωση χωρίς σκάφος πλοίων ξηρού χύδην φορτίου. Από τις 20 Δεκεμβρίου 2023, ο στόλος μας αποτελείται από 40 πλοία ξηρού χύδην φορτίου, εξαιρουμένων των δύο πλοίων μεθανόλης διπλού καυσίμου νέας κατασκευής Kamsarmax ξηρού χύδην φορτίου, που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη: 4 Newcastlemax, 9 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 7 Panamax και 9 Ultramax.

Από την ίδια ημερομηνία, είναι περίπου 4,5 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,46 έτη.

Related Articles

Η Thenamaris Ships Management Inc. συμμετέχει στην ημέρα καριέρας ΔΥΠΑ

Thenamaris Ships Management Inc. We are thrilled to announce our participation as...

CARELL SA: What is the process of the emergency ship repairs at sea?

FAQ Friday: In urgent repair scenarios, our swift action minimizes downtime and...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ: Εκ νέου πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι

Ανακοίνωση Τύπου της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι Αξιότιμες Κυρίες και αξιότιμοι...