Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η MOL επεκτείνει την επένδυση LNG παραγγέλνοντας πέντε Capesize Bulkers
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η MOL επεκτείνει την επένδυση LNG παραγγέλνοντας πέντε Capesize Bulkers

Η Japan Mitsui OSK Lines συνεχίζει την κίνησή της για υιοθέτηση πλοίων που κινούνται με LNG ως μέρος του σχεδίου απαλλαγής από τον άνθρακα. Η εταιρεία ανακοίνωσε παραγγελίες για πέντε από τα μεγαλύτερα πλοία ξηρού φορτίου χύδην του στόλου της, τα πλοία Capesize, καθώς συνεχίζει τις προσπάθειες επέκτασης του στόλου της.

Η παραγγελία για τα νέα πλοία θα χωριστεί σε δύο παραγγελίες από τον όμιλο Nihon Shipyard στην Ιαπωνία. Το σκάφος θα έχει μήκος περίπου 209.000 dwt και 984 πόδια (300 μέτρα). Αυτά τα πλοία θα κατασκευαστούν από την Imabari Shipbuilding ως μέρος του ομίλου Nihon.

Ο σχεδιασμός τοποθετεί το LNG στο πίσω μέρος του καταστρώματος. Η θέση της δεξαμενής είναι παρόμοια με το Reimei , ένα πλοίο μεταφοράς άνθρακα μεγέθους 95.700 dwt Panamax, το οποίο παραδόθηκε τον περασμένο μήνα ως ένα από τα δύο πρώτα bulkers με καύσιμα LNG στον στόλο του με περίπου 200 πλοία. Η εταιρεία λειτουργεί ένα πλοίο με καύσιμα LNG από τον Μάρτιο του 2023.

Η δεύτερη παραγγελία νέας κατασκευής δόθηκε στην CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding Co. στην Κίνα. Θα κατασκευάσουν τρία bulkers 210.000 dwt που θα τροφοδοτούνται επίσης με LNG. Τα σκάφη είναι ελαφρώς μεγαλύτερα και ο σχεδιασμός δείχνει δύο δεξαμενές LNG τοποθετημένες γύρω από το υπερστεγαστήριο.

Τα πέντε νέα πλοία πρόκειται να παραδοθούν το 2026 και το 2027 και ανεβάζουν σε 12 τον συνολικό αριθμό των bulkers Capsize με καύσιμο LNG που έχει κατά παραγγελία η MOL επιπλέον ενός ήδη σε υπηρεσία. Έχουν επίσης ένα άλλο bulker μεγέθους Panamax με καύσιμο LNG κατά παραγγελία εκτός από το Reimei . Το πλοίο που παραδόθηκε πρόσφατα μεταφέρει άνθρακα με μακροπρόθεσμη ναύλωση στην Kyushu Electric Power Co.

 

TOKYO-Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL: President & CEO: Takeshi Hashimoto) today announced that it has decided to expand its fleet with the additional five Newbuilding Dual-fueled Capesize bulkers, which can burn either LNG or conventional marine fuel oil.

Two of the vessels will be ordered to Nihon Shipyard Co., Ltd. (President: Yoshinori Maeta; Head Office: Chiyoda-ku, Tokyo) and built by Imabari Shipbuilding Co., Ltd. (President: Yukito Higaki, Head Office: Imabari, Ehime) and three will be built by CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding Co., Ltd. (President: Wen YongSheng, Head Office: Qingdao, China). The vessels are slated for delivery from 2026 to 2027. Including these 5 vessels, MOL will add a total of 13 LNG-fueled Capesize bulkers in their fleet.
Among them, MOL has been operating one vessel since March 2023 and has supplied LNG fuel to it.

Compared to conventional marine fuel oil, LNG is expected to reduce emissions of carbon dioxide (CO2) which is a greenhouse gas (GHG), by about 25%, sulfur oxide (SOx) by 100%, and nitrogen oxide (NOx) by about 85%. It also has a proven track record of being used as marine fuel.
The MOL Group has set the target of achieving net zero greenhouse gas (GHG) emissions by 2050 in the “MOL Group Environmental Vision 2.2.” The group has been expanding its LNG-fueled fleet, with car carriers, bulk carriers, tankers, ferries, and tugboats. The group will further expand the adoption of LNG-fueled vessels as an initiative that it can take immediately, and accelerate its efforts to reduce total GHG emissions.

 

 

 

Related Articles

Η Thenamaris Ships Management Inc. συμμετέχει στην ημέρα καριέρας ΔΥΠΑ

Thenamaris Ships Management Inc. We are thrilled to announce our participation as...

CARELL SA: What is the process of the emergency ship repairs at sea?

FAQ Friday: In urgent repair scenarios, our swift action minimizes downtime and...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ: Εκ νέου πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι

Ανακοίνωση Τύπου της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι Αξιότιμες Κυρίες και αξιότιμοι...