Και ενώ οι πτήσεις συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς από τα εγκαίνια του InTownCheckIn έως και σήμερα, το πολλά υποσχόμενο project της InTowncheckIn(ITCI) γεμίζει τη φαρέτρα του με νέα όπλα, με βασικό γνώμονα την ολοκληρωμένη λύση στο «ταξίδι του επιβάτη»… «passengerJourney».
Σχεδόν μαζί με το άνοιγμα της φετινής τουριστικής σεζόν η ITCI ολοκλήρωσε επιτυχημένα το POC με την AEGEAN(1η Αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα με 15,4 εκατ. επιβάτες συνολικά – τα 13 εκατ. στην Αθήνα – 18.5 εκατ. θέσεις από τις εφτά βάσεις της, καλύπτοντας 47 χώρες 180 προορισμούς με 249 δρομολόγια).
Έτσι από την επομένη εβδομάδα η ITCI ξεκινάει και επίσημα την πιλοτική διαχείριση επιβατών της AEGEAN προσφέροντας τους μια εξωσυστημική υπηρεσία συνδυαστικά για CheckIn&Baggageacceptance/Tagging δίνοντας έτσι την δυνατότητα στον επιβάτη να αποδεσμεύετε από την αποσκευή του και να «ξοδεύει» τον χρόνο του παραγωγικά,μέσα στην Αθήνα,έως το τελευταίο του λεπτό,παραδίδοντας τις αποσκευές στο HUB του Πειραιά / Αθήνας (πολύ σύντομα) ήεναλλακτικά στην πόρτα του σπιτιού/ξενοδοχείου/resort/καταλύματος/σκάφους.
Επιπρόσθετα και συνεχίζοντας τις Στρατηγικές συνεργασίες η ITCI σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών δίνει για πρώτη φορά στην αγορά για όλους τους πελάτες/επιβάτες/ταξιδιώτες την υπηρεσία MEDICAL CONCIERGE, με το motto “Your choice for premium health care services in Greece”. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα ενσωματωθεί μαζί με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες concierge στην νέα εταιρεία του ομίλου SWGROUP“ATTICAConcierge”(atticaconcierge.com) , προσφέροντας ένα 24/7 exclusive service ιατρικών παροχών με ιδιαίτερα προνόμια.
Το προϊόν, το οποίο προσφέρει η InTownCheck – In (ITCI) αποτελεί το πλέον καινοτόμο προϊόν / υπηρεσία τουρισμού αυτή την στιγμή στην Ελλάδα και ίσως και στην Ευρώπη και σε ένα περιβάλλον όπως η Ελλάδα όπου ο τουρισμός εξελίσσεται σε μια από τις πιο δυνατές βιομηχανίες της χώρας με ένα αεροδρόμιο Αθηνών να αγγίζει σχεδόν τα 30 εκατομμύρια επιβάτες και μια προοπτική να εκτιναχτεί στα 50+ εκατ τα επόμενα 10 χρόνια,υπηρεσίες όπως η διαχείριση επιβατών της AEGEAN και στρατηγικές συνεργασίες που θα ακολουθήσουν επιπλέον τις επόμενες εβδομάδες, κρίνονται απαραίτητες και είναι ο βασικός προσανατολισμός της εταιρείας ITCI.
Με ένα σκεπτικό που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη αλυσίδα υπηρεσιών εκτός Αεροδρομίου στον πελάτη/επιβάτη η ITCI προετοιμάζε ιτην προσθήκη επίσης καινοτόμων υπηρεσιών όπως το Land&Leave, τo storage, το aviationconsulting, το εξειδικευμένο concierge,το pre–Booking,το last milebaggagedelivery,το baggageLogistic κτλ,δίνοντας έτσι την πραγματική διάσταση του Greek Hospitality&Service (GHS), καλώντας επίσημα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (ιδιωτικούς και δημόσιους) στην συμμετοχή ενός τέτοιου οικοσυστήματος όπου ο κάθε ένας παρουσιάζει την προστιθέμενη άξια των υπηρεσιών του.
Η υπηρεσία In Town Check in
Πρόκειται για μία πρωτοποριακή υπηρεσία, η οποία απευθύνεται σε όλους τους ταξιδιώτες. Συγκεκριμένα, ενοποιούνται για πρώτη φορά υπηρεσίες προς τον ταξιδιώτη και αυτές παρέχονται μέσω ενός πολυχώρου PassengerTerminal/ Traveller Terminal το οποίο βρίσκεται ωστόσο έξω από το Αεροδρόμιο, μέσα στην πόλη, έτοιμο να υποδεχτεί
επιβάτες οι οποίοι πρόκειται να πετάξουν σε λίγες ώρες / ημέρες από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.Εκεί οι επιβάτες μπορούν να κάνουν SelfBaggageDropOff και CheckIn υπό την καθοδήγηση των PassengerAgents του hub (αλλά και με χρήση του από το προσωπικό και των τριών υφιστάμενων GroundHandlers του αεροδρομίου, πρόταση που ήδη έχει
συζητηθεί), να αφήσουν τις αποσκευές τους, να παραλάβουν BoardingPass και BaggageTag, προκειμένου να είναι ελεύθεροι ώστε με τη βοήθεια του εξειδικευμένου Concierge προσωπικού μας, να εξερευνήσουν τις ομορφιές της Αθήνας με την χρήση όλων των μέσων των ΜΜΜ (ΟΑΣΑ) και με ένα ενιαίο ημερήσιο εισιτήριο, καταλήγοντας λίγο
πριν την πτήση τους απευθείας στην Πύλη επιβίβασης της πτήσης τους -BoardingGate.
Ο πρώτος μας επιβατικός σταθμός βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, εντός των εγκαταστάσεων του ΟΛΠ, έτοιμος να υποδεχτεί:
• Τουρίστες
• CityBreakers
• Επιχειρηματικούς ταξιδιώτες
• Επιβάτες Κρουαζιέρας
• Πληρώματα Ναυτιλιακών Εταιρειών
• Επαγγελματίες
• Επισκέπτες εκθέσεων
• Αθλητικές ομάδες
• Groups
• Όλους μας
Επιπρόσθετα και μέσο των mobile συστημάτων μας μπορεί πρωτοποριακά στην Ελλάδα και με την συνεργασία των αεροπορικών εταιρειών και των GroundHandlers να δώσει υπηρεσίες σε:
•Επιβάτες Σκαφών/Μαρίνες
•Πελάτες Ξενοδοχείων
•Πελάτες απομακρυσμένων Resort&Villas και άλλα
Οι συνθήκες της αγοράς
Οι τρέχουσες συνθήκες, οι οποίες επικρατούν στην ταξιδιωτική και τουριστική αγορά, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο αλλά και κατά τη διάρκεια άλλων περιόδων αιχμής, όπως:
•Κορεσμένα αεροδρόμια και λιμάνια.
•Ανεπαρκείς εγκαταστάσεις.
•Παρωχημένες υπηρεσίες και επιλογές για το επιβατικό κοινό.
•Οδική κυκλοφορία.
•Περιορισμένες επιλογές και εγκαταστάσεις βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης
αποσκευών.
αποτελούν παράγοντες, οι οποίοι σίγουρα δεν βοηθούν και μάλλον απαξιώνουν το τουριστικό προϊόν της χώρας, είναι οι λόγοι που οδήγησαν την ITCI στην δημιουργία αυτής της πρωτοποριακής υπηρεσίας.
Η ευκαιρία
Η δομή
Η δομή των προϊόντων, τα οποία προσφέρει η ITCI, βασίζεται σε τέσσερις κεντρικούς πυλώνες, στους οποίους προσαρτώνται πρόσθετες υπηρεσίες, ώστε να ικανοποιήσουντις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη, προσφέροντας μια λύση υπηρεσιών «all-inone» και μία μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία υψηλού επιπέδου.
Οι τέσσερις κεντρικοί πυλώνες είναι:
- Η βραχυπρόθεσμη αποθήκευση αποσκευών (Lockers)
- Η μεταφορά αποσκευών
- Οι προηγμένες υπηρεσίες επιβατικού σταθμού (APTS).
- Oι πλήρεις υπηρεσίες concierges
Οι τέσσεριςαυτοί πυλώνες αλληλοϋποστηρίζονται και συνδέονται μεταξύ τους, προωθώντας ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον, ενώ παράλληλα χτίζουν μια πρωτοποριακή κουλτούρα, η οποία στοχεύει στο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη.
1ος Πυλώνας – Αποθήκευση αποσκευών
Με την συνεχόμενα αυξανόμενη επιβατική κίνηση και την αλληλένδετη ζήτηση, τασημεία βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης αποσκευών (lockers) ολοένα κι ελαχιστοποιούνται. Οι επιλογές είναι περιορισμένες, και η ανάγκη να δημιουργηθούν και να ενσωματωθούν τέτοιου είδους υπηρεσίες στους τερματικούς επιβατικούς σταθμούς (και όχι μόνο) υψηλών προδιαγραφών γίνεται επιτακτική, παράλληλα με μία πολιτική σταθερού κόστους, η οποία δημιουργεί μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή εσόδων.
Ο όμιλος SW, με σύμμαχο την τεχνολογία , δοκιμάζει τα τελευταία χρόνια αυτοματοποιημένα συστήματα παραλαβής/αποθήκευσης/φύλαξης και παράδοσης με την χρήση απλώς ενός QR Codeκαι αυτά τα συστήματα μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε σημείο της πόλης.
Παράλληλα, ο όμιλος SW έχοντας και το κομμάτι των Logistics/Αποθήκευσης στις δραστηριότητες του οι σκέψεις/ιδέες για ανάπτυξη της υπηρεσίας εντελώς έξω από τα ήδη υπάρχοντα πλαίσια είναι ένα από τα επόμενα Challenge(s). Φυσικά και ακολουθώντας την τάση της αγοράς νέες υπηρεσίες «SMART» είναι έτοιμες να προστεθούν στο πολλά υποσχόμενο τομέα αποθήκευσης και παραλαβής/παράδοσης αποσκευών.
2ος Πυλώνας – Μεταφορά αποσκευών
Στους χρήστες του προϊόντος αποθήκευσης αποσκευών και ειδικότερα στους
αναχωρούντες για το αεροδρόμιο επιβάτες, προσφέρεται από την ITCIη δυνατότητα μεταφοράς μη ελεγμένων αποσκευών, οι οποίες θα παραλαμβάνονται εντός προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου σε προκαθορισμένο σημείο, προκειμένου οι επιβάτες να προχωρήσουν στα ελεγκτήρια εισιτηρίων του αεροδρομίου και να συνεχίσουν τη διαδικασία check-in.Με φορτηγάVANεξοπλισμένα με τελευταίαςγενιάς και τεχνολογίαςεξοπλισμού ασφαλείας και παρακολούθησης, καλύπτουμε /εξασφαλίζουμεαπόλυτα την ασφάλεια των αποσκευών κατά την μεταφορά για λογαριασμό των πελατών μας/Αεροπορικώνεταιρειώναλλά και των φορέων του Αεροδρομίου.
3ος Πυλώνας – Προηγμένες Υπηρεσίες Επιβατικού Σταθμού (APTS)
Προσφέρει στον επιβάτη μία ολοκληρωμένη λύση, όχι μόνο όσον αφορά την φύλαξη και την μεταφορά των αποσκευών του, αλλά καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του έως την στιγμή της επιβίβασης στην πτήση του, ενώ συγχρόνως βοηθάει στην αποσυμφόρηση των τερματικών εγκαταστάσεων των αεροδρομίων. Σημαντικότερο όμως όλων είναι η προσφορά μιας καινοτόμου λύσης στον αεροπορικό ταξιδιώτη που έχει επιλέξει την Αθήνα αρχικά και άλλες Ελληνικές πόλεις ή νησιά ως τουριστικό προορισμό του, προσφέροντας στην Τουριστική Βιομηχανία της χώρας, καθώς και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και οργανισμούς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων τουριστικών προορισμών.
Στο σημείο αυτό προστίθεται και το Lastmiledelivery, όπου ήδη με βάση τον πυλώνα 1 και τις Υπηρεσίες Logistic του ομίλου οργανώνεται με το δίκτυο πρακτόρων σε παγκόσμιο επίπεδο να μπορεί η υπηρεσία να επεκταθεί έως και την παράδοση της στο τελικόσημείο ενδιαφέροντος του πελάτη/επιβάτη.
Σε όλα τα παραπάνω η τεχνολογία παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο. Ως εκ τούτου η προσφορά των υπηρεσιών μέσω ενός SuperApp είναι σχεδόν έτοιμη
προς εφαρμογή, όπου ο επιβάτης θα μπορεί με μια κίνηση να κάνει CheckIn/Book – Κράτηση
στην κάθε υφιστάμενη υπηρεσία ή όποια άλλη προστεθεί βάση αναγκών των πελατώνκαι της αγοράς, με βασικό κεντρικό γνώμονα τον πελάτη τον ίδιο με πολλά “Loyalty rewards” δίνοντας την δυνατότητα με την χρήση ενός μόνο ΑΡΡ να διαχειριστεί τοταξίδι του “atonce” –“ONE STOP SHOP”.
Επίσης υποστηρίζοντας το οτιδήποτε Ελληνικό και ο επιχειρηματίας Μιχάλης (Mike) Σπυριδάκος
και ο όμιλος SW αλλά και η εταιρεία InTownCheckin (ITCI) έχουν ήδη προβλέψει ιδιαίτερα προνόμια για όλους τους Έλληνες της Διασποράς που κάνουν χρήση των εν λόγω υπηρεσιών, καθώς και συγκεκριμένο πρόγραμμα δωρεάν ασφαλιστικής
κάλυψης από ατύχημα με Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρείαγια το διάστημα παρουσίας όλων των επισκεπτών/ πελατών/ επιβατών που χρησιμοποιούν την
υπηρεσία του InTownCheckinστην Ελλάδα.
4ος Πυλώνας –Οιπλήρης υπηρεσίες concierge
Κύριος στόχος η παροχή υπηρεσιών τουρισμού υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών σε κάθε είδος τουριστών/επισκεπτών στην περιφέρεια Αττικής. Αναγνωρίζοντας την έλλειψη οργανωμένου δικτύου παροχής τέτοιων υπηρεσιών, σε αντίθεση με αντίστοιχες υπηρεσίες στην νησιωτική Ελλάδα, η ITCI μέσω της ATTICA CONSIERGE (atticaconcierge.com) έρχεται να ταράξει τα νερά, προσφέροντας πολυεπίπεδη και πολυδιάστατη εμπειρία στον επισκέπτη στις υπηρεσίες του concierge.
Με ένα διευρυμένο, αξιόπιστο και υψηλών προδιαγραφών δίκτυο συνεργατών, έχοντας διερευνήσει διεξοδικά τις ανάγκες/απαιτήσεις των επισκεπτών ανά region που «ψηφίζουν» ήδη Ελλάδα, αλλά και γνωρίζοντας πολύ καλά το πώς μπορεί η Ελλάδα να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις με σκοπό να τους εντυπωσιάσει ξεπερνώντας τις προσδοκίες τους, έχει δημιουργήσει μία σειρά υπηρεσιών που βασίζονται όχι μόνο στις βασικές υπηρεσίες που ήδη υπάρχουν στην αγορά (μεταφορά, εκδρομή, Ακρόπολη, σκάφος κλπ) αλλά σε βασικά concepts που «μυρίζουν» Ελλάδα και δημιουργούν στον χρήστη τη διάθεση να θέλει να το επαναλάβει.
Ακολουθώντας πιστά την αρχή που και η Ελλάδα προωθεί τα τελευταία χρόνια, ότι «στόχος είναι να εδραιωθεί η χώρα ως ελκυστικός, σύγχρονος και εξελισσόμενος προορισμός παγκοσμΪως, θέτοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο και κτίζοντας ένα νέο αφήγημα για τον ελληνικό τουρισμό (ΕΟΤ), καλεί τους ταξιδιώτες να ζήσουν ένα Greekend και όχι μόνο στην Αθήνα, γεμάτο με ήλιο, θάλασσα, γεύσεις, ιστορία, τέχνες, διασκέδαση, shopping, μουσική, βόλτες, γέλια, κόσμο, ξεγνοιασιά και όσα όλα έχει η Ελλάδα και οι Έλληνες να τους προσφέρουν απλόχερα… VISIT GREECE».
Οι προϋποθέσεις και η δημιουργία ενός οικοσυστήματοςGreekHospitality&Serviceς (GHS)
- Απαραίτητες προϋποθέσεις, προκειμένου να είναι επιτυχές το εγχείρημα, είναι:
1. Οι στρατηγικές συνεργασίες με αερολιμένες, αερομεταφορείς και
οργανισμούς της εν γένει αεροπορικής βιομηχανίας.
2. Η υποστήριξη από Κρατικούς Φορείς.
3. Η δημιουργία περαιτέρω Τερματικών Επιβατικών Σταθμών στην
επικράτεια.
•Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της προσφερόμενης υπηρεσίας είναι:
1. Η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
2. Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του επιβάτη.
3. Η αναρρίχηση της θέσης της Ελλάδος στον Διεθνή Δείκτη Ταξιδιωτικής Εμπειρίας.
4. Τα αμοιβαία οφέλη, τα οποία θα προκύψουν για όλους τους Στρατηγικούς Εταίρους.
5. Σημαντικά οφέλη για την Πολιτεία, προκειμένου να προωθήσει το
τουριστικό μας προϊόν ως πιο ελκυστικό στις διεθνείς αγορές.
6. Η αποσυμφόρηση των αερολιμένων.
7. Η δημιουργία κοινών στόχων / οικοσυστήματος για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και
οργανισμούς, ώστε να ακολουθείται κοινή πολιτική και προσέγγιση για
όλα τα θέματα που άπτονται του εγχειρήματος.
8. Η δυνατότητα επέκτασης στη ναυσιπλοΐα αλλά και στο δίκτυο
υπεραστικών μεταφορών σε δεύτερο χρόνο.
Όλα τα ανωτέρω είναι σημείο αναφοράς όχι μόνο για την Ελλάδα και τα αεροδρόμια της (Κεντρικό – ΑΙΑ – και περιφερειακά )αλλά και για πολλές χώρες τόσο της Ευρώπης όσο και του υπόλοιπου κόσμου.
Έχοντας πλέον την τεχνογνωσία, και επιπλέον την συνεργασία με έναν από τους πλέων δυνατούς«παίχτες» σε παγκόσμιο επίπεδο την OACIS (WWW.OACIS.COM) όπου διαχειρίζεται παρόμοιους σταθμούς σε Αυστραλία και Μέση Ανατολή, ένα stateoftheart μοντέρνο σύστημα και εξοπλισμό ίσως τον καλύτερο στον κόσμο για διασύνδεση και διαχείριση
συστημάτων αεροπορικών εταιρειών/αεροδρομίων, ετοιμάζονται οι επόμενες
επενδυτικές κινήσεις όχι μόνο στο εσωτερικό με την δημιουργία επιπλέων παρόμοιων terminal επιβατών σε σημεία κλειδιά όπου η διοίκηση κρίνει απαραίτητο σε Αθήνα αλλά και Νησιωτική Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό σε χώρες μεγάλου ενδιαφέροντος όπου μπορούν άμεσα να διασυνδεθούν με το ITCI Ελλάδος.