Η A.P. Møller-Mærsk πρόσθεσε επίσημα το τέταρτο μεγάλο σκάφος εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης στον στόλο της, με τη βάπτιση της Alette Mærsk.
Το όνομα του πλοίου δόθηκε σε μια τελετή στο λιμάνι του Λος Άντζελες, με τη διάσημη αθλήτρια του snowboard και δύο φορές χρυσή Ολυμπιονίκη Chloe Kim να υπηρετεί ως νονά. Ο Vincent Clerc, Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk, τόνισε τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία, υπογραμμίζοντας την τεράστια και πολύπλοκη φύση της, η οποία καθιστά την απαλλαγή από τον άνθρακα ιδιαίτερα δύσκολη.
Αναγνώρισε επίσης ότι η νέα σειρά πλοίων διπλού καυσίμου αντιπροσωπεύει ένα βήμα προς τα εμπρός, αλλά δεν είναι μια βιώσιμη μακροπρόθεσμη λύση. Ο Clerc τόνισε την ανάγκη για άμεση, συντονισμένη δράση μεταξύ των βιομηχανιών και επεσήμανε τον στόχο της εταιρείας να μεταφέρει το 25% του θαλάσσιου φορτίου της με καύσιμα χαμηλών εκπομπών έως το 2030. Ωστόσο, σημείωσε ότι η επίτευξη αυτού του στόχου θα απαιτούσε συστημικές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της επείγουσας ανάγκης για τη ρύθμιση που θα κάνει τα πράσινα καύσιμα βιώσιμα και προσιτά.
Διαβάστε περισσότερα: https://safety4sea.com/
Maersk welcomes fourth methanol-fueled container ship
A.P. Møller-Mærsk has officially added the fourth large methanol dual-fuel container vessel to its fleet, with the christening of Alette Mærsk.
The vessel was named in a ceremony at the Port of Los Angeles, with renowned snowboarder and two-time Olympic gold medalist Chloe Kim serving as the godmother. Vincent Clerc, Maersk CEO, emphasized the immense challenges facing the shipping industry, highlighting its vast and complex nature, which makes decarbonization particularly difficult.
He also acknowledged that the new series of dual-fuel vessels represents a step forward but is not a sustainable long-term solution. Clerc stressed the need for immediate, coordinated action across industries and pointed to the company’s goal of transporting 25% of its ocean cargo using low-emissions fuel by 2030. However, he noted that achieving this target would require systemic change, including the urgent need for regulation to make green fuels viable and affordable.