Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that through a separate wholly-owned subsidiary, it has entered into a time charter contract with Cargill International SA, Geneva, for one of its Panamax dry bulk vessels, the m/v Leto. The gross charter rate is US$12,750 per day, minus a 4.75% commission paid to third parties, for a period until minimum July 16, 2026 up to maximum September 16, 2026. The charter is expected to commence on March 31, 2025.
The “Leto” is an 81,297 dwt Panamax dry bulk vessel built in 2010.
The employment of “Leto” is anticipated to generate approximately US$5.93 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the time charter.
Diana Shipping Inc.’s fleet currently consists of 37 dry bulk vessels (4 Newcastlemax, 8 Capesize, 4 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax and 9 Ultramax). The Company also expects to take delivery of two methanol dual fuel new-building Kamsarmax dry bulk vessels by the second half of 2027 and the first half of 2028, respectively. As of today, the combined carrying capacity of the Company’s fleet, excluding the two vessels not yet delivered, is approximately 4.1 million dwt with a weighted average age of 11.40 years. A table describing the current Diana Shipping Inc. fleet can be found on the Company’s website, www.dianashippinginc.com
Η Diana Shipping Inc. ανακοινώνει το συμβόλαιο Time Charter
για m/v Leto με Cargill
Η Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (η «Εταιρεία»), μια παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στην ιδιοκτησία και ναύλωση bareboat πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε σήμερα ότι μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής, εξ ολοκλήρου ιδιοκτησίας, έχει συνάψει συμβόλαιο ναύλωσης με την Cargill International SA για το m/v Λητώ. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι US$12.750 ανά ημέρα, μείον την προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 16 Ιουλίου 2026 έως το μέγιστο στις 16 Σεπτεμβρίου 2026. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 31 Μαρτίου 2025.
Το «Leto» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Panamax χωρητικότητας 81.297 dwt που κατασκευάστηκε το 2010.
Η απασχόληση του «Leto αναμένεται να αποφέρει περίπου 5,93 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 37 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 8 Capesize, 4 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax). Η Εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,1 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,40 έτη. Ένας πίνακας που περιγράφει τον τρέχοντα στόλο της Diana Shipping Inc. μπορεί να βρεθεί στον ιστότοπο της Εταιρείας, www.dianashippinginc.com.