Πέμπτη , 2 Μάιος 2024
Home ΕΛΛΑΔΑ Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Συνεχίζονται οι έρευνες για εύρεση αγνοουμένων
ΕΛΛΑΔΑ

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Συνεχίζονται οι έρευνες για εύρεση αγνοουμένων

Συνεχίζονται οι έρευνες για την εύρεση των αγνοούμενων στο τρένο που το βράδυ της Τρίτης (28.02.2023) συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, ενώ σήμερα οδηγείται στον εισαγγελέα ο σταθμάρχης Λάρισας που είχε βάρδια εκείνη τη στιγμή.

Η σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη ήταν σφοδρή, τα 2 πρώτα βαγόνια τυλίχτηκαν στις φλόγες και τα υπόλοιπα μετατράπηκαν σε σιδερένια μάζα.

Όπως έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής, οι νεκροί ανέρχονται στους 44, οι τραυματίες στους 72, εκ των οποίων οι 57 νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, οι 6 σε ΜΕΘ και οι αγνοούμενοι είναι δεκάδες, με τον φόβο ότι οι αριθμοί αυτοί μπορεί να αυξηθούν. Η ταυτοποίησης των σορών θα γίνει με τη μέθοδο αναγνώρισης DNA.

 

Στον εισαγγελέα ο σταθμάρχης

Ο σταθμάρχης της Λάρισας οδηγείται σήμερα ενώπιον του εισαγγελέα, καθώς είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες. Φέρεται να παραδέχεται το μοιραίο του λάθος και αποδίδει το αιματοβαμμένο περιστατικό στην “κακιά στιγμή”.

Ο σταθμάρχης είναι 59 ετών και βρισκόταν σε άλλα πόστα, είχε εκπαιδευθεί ένα χρόνο, ενώ είχε τοποθετηθεί στη θέση αυτή μόλις πριν από ένα μήνα και ήταν η πρώτη του υπηρεσία.

 

“Επειδή κάποιοι μου γράφετε σε μηνύματα για «πολιτικές ευθύνες» και άλλα παραμύθια κάνετε λάθος. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και φθάνει στο 1995 όταν δημιουργήθηκε η ΕΡΓΟΣΕ κι άρχισαν να μοιράζονται εργολαβίες.

– Ας ψάξουμε να δούμε ποιοι φταίνε γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί ο σιδηροδρομικός άξονας ΠΑΘΕ.

– Ποιοι επιτρέπουν σε ομάδες παραβατικών να καταστρέφουν το δικτύο ηλεκτροδότησης για να πάρουν το χαλκό από τα καλώδια;

– Γιατί από το 2000 δεν έχει εγκατασταθεί το σύστημα ETCS για την ψηφιακή απεικόνιση της κίνησης συρμών;

– Πώς τοποθετήθηκαν και εκδιώχθηκαν συγκεκριμένες διοικήσεις με συγκεκριμένη αποστολή, χωρίς να ασχοληθούν με τη βασική δραστηριότητα του ομίλου ΟΣΕ;

– Πότε και από ποιους άρχισε ο εσωτερικός πόλεμος των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ για να απαξιωθεί το «μαγαζί» και να πωληθεί έναντι πινακίου φακής;

Σοβαρευτείτε ορισμένοι. Ας τα πούμε σε κάποιο συνέδριο χωρίς χορηγούς και διαφημιστικές δεσμεύσεις ώστε να μιλήσουμε ανοικτά για πρόσωπα και γεγονότα.”

 

Του Χάρη Λαζαρόπουλου

Διευθυντής Εκδόσεων & Στρατηγικής στην εταιρεία Τεχνοεκδοτική / Τ-Press

 

Related Articles

Επικαιρότητα 30ης Απριλίου

ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Το Πολεμικό Ναυτικό έφερε την ανατροπή! Τέλος οι LCS –...

Επίσκεψη της Π.Ο.Β.Α.Σ. στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Επίσκεψη της Π.Ο.Β.Α.Σ. στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σχετικά με την...

Υπουργείο Ναυτιλίας: Μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με ακτοπλοϊκά πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών,...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΕΑΕ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΛΛΙΑΝΟΥ

Δημοσιεύουμε προς ενημέρωσή σας το  Δελτίο Τύπου- απάντηση της Επαγγελματικής Ένωσης Αγγειοχειρουργών...