Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has entered into a time charter contract with Cargill Ocean Transportation (Singapore) Pte. Ltd., for one of its Ultramax dry bulk vessels, the m/v DSI Pegasus. The gross charter rate is US$15,250 per day, minus a 4.75% commission paid to third parties, for a period until minimum June 1, 2025 up to maximum August 1, 2025. The charter is expected to commence on September 4, 2024. The m/v DSI Pegasus is currently chartered, as previously announced, to Reachy Shipping (SGP) Pte. Ltd., at a gross charter rate of US$14,000 per day, minus a 5.00% commission paid to third parties.
The “DSI Pegasus” is a 60,508 dwt Ultramax dry bulk vessel built in 2015.
The employment of “DSI Pegasus” is anticipated to generate approximately US$4.09 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the time charter.
Upon completion of the previously announced sale of m/v Houston, Diana Shipping Inc.’s fleet will consist of 38 dry bulk vessels: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax and 9 Ultramax. The Company also expects to take delivery of two methanol dual fuel new-building Kamsarmax dry bulk vessels by the second half of 2027 and the first half of 2028, respectively. As of today, the combined carrying capacity of the Company’s fleet including the m/v Houston and excluding the two vessels not yet delivered, is approximately 4.4 million dwt with a weighted average age of 11.07 years. A table describing the current Diana Shipping Inc. fleet can be found on the Company’s website, www.dianashippinginc.com. Information contained… https://www.dianashippinginc.com/
Η Diana Shipping Inc. Ανακοινώνει το συμβόλαιο Time Charter για το m/v DSI Pegasus με την Cargill Ocean Transportation
Η Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (η «Εταιρεία»), μια παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στην ιδιοκτησία και ναύλωση χωρίς πλοίο πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε σήμερα ότι, μέσω χωριστή κατά 100% θυγατρική, έχει συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cargill Ocean Transportation (Singapore) Pte. Ltd., για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Ultramax, το m/v DSI Pegasus. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι US$15.250 ανά ημέρα, μείον την προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Ιουνίου 2025 έως το μέγιστο την 1η Αυγούστου 2025. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου 2024. Το m/v DSI Pegasus είναι επί του παρόντος ναυλωμένο, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, στην Reachy Shipping (SGP) Pte. Ltd., με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 14.000 $ ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Το «DSI Pegasus» είναι ένα σκάφος ξηρού χύδην φορτίου Ultramax 60.508 dwt που κατασκευάστηκε το 2015.
Η απασχόληση του «DSI Pegasus» αναμένεται να αποφέρει περίπου 4,09 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Μετά την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του m/v Houston, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 38 πλοία χύδην ξηρού φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax. Η Εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του m/v Houston και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,4 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,07 έτη. Ένας πίνακας που περιγράφει τον τρέχοντα στόλο της Diana Shipping Inc. βρίσκεται στον ιστότοπο της Εταιρείας, www.dianashippinginc.com. Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο της Εταιρείας δεν αποτελούν μέρος αυτού του δελτίου τύπου.
Σχετικά με την Εταιρεία
Η Diana Shipping Inc. είναι ένας παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών ναυτιλιακής μεταφοράς μέσω της ιδιοκτησίας και της ναύλωσης χωρίς πλοίο πλοίων ξηρού χύδην φορτίου. Τα πλοία της Εταιρείας απασχολούνται κυρίως σε βραχυπρόθεσμες έως μεσοπρόθεσμες ναυλώσεις και μεταφέρουν μια σειρά ξηρών φορτίων χύδην, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, σιτηρά και άλλα υλικά σε όλο τον κόσμο ναυτιλιακές διαδρομές.
Photo credit Marine Traffic