Η Ομοσπονδία Δωδεκανησιακών Σωματείων Αθηνών-Πειραιώς θα κόψει Βασιλόπιτα για το 2026, την Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 13:00 στην αίθουσα ΑΒΑΚΙΟΝ στον ...