Σάββατο , 27 Απρίλιος 2024
Home ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η Diana Shipping Inc. ανακοινώνει την πώληση του Panamax Dry Bulk, m/v Artemis
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Diana Shipping Inc. ανακοινώνει την πώληση του Panamax Dry Bulk, m/v Artemis

Η Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (η «Εταιρεία»), μια παγκόσμια ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στην ιδιοκτησία και τη ναύλωση bareboat πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε  ότι υπέγραψε, μέσω χωριστής θυγατρικής που ανήκει εξ ολοκλήρου, ένα Μνημόνιο Συμφωνίας για την πώληση σε μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος, του πλοίου «Artemis», κατασκευής 2006, με παράδοση στον αγοραστή το αργότερο έως τις 8 Μαρτίου 2024, για τιμή πώλησης 12,99 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ πριν από προμήθειες.

Με την ολοκλήρωση της προαναφερθείσας πώλησης, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 39 πλοία χύδην ξηρού φορτίου (4 Newcastlemax, 9 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του m/v Artemis, είναι περίπου 4,5 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμική ηλικία τα 10,59 έτη. Ένας πίνακας που περιγράφει τον τρέχοντα στόλο της Diana Shipping Inc. βρίσκεται στον ιστότοπο της Εταιρείας, www.dianashippinginc.com. Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο της Εταιρείας δεν αποτελούν μέρος αυτού του δελτίου τύπου.

Σχετικά με την εταιρεία

Η Diana Shipping Inc. είναι ένας παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών ναυτιλιακής μεταφοράς μέσω της ιδιοκτησίας και της ναύλωσης χωρίς πλοίο πλοίων ξηρού χύδην φορτίου. Τα πλοία της Εταιρείας απασχολούνται κυρίως σε βραχυπρόθεσμες έως μεσοπρόθεσμες ναυλώσεις και μεταφέρουν μια σειρά ξηρών φορτίων χύδην, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακας, σιτηρά και άλλα υλικά σε όλο τον κόσμο ναυτιλιακές διαδρομές.

Προειδοποιητική Δήλωση σχετικά με τις μελλοντικές δηλώσεις

Θέματα που συζητούνται σε αυτό το δελτίο τύπου μπορεί να αποτελούν δηλώσεις που κοιτάζουν το μέλλον. Ο νόμος περί ιδιωτικών διαφορών σε θέματα ιδιωτικών κινητών αξιών του 1995 παρέχει ασφαλή προστασία για μελλοντικές δηλώσεις, προκειμένου να ενθαρρύνει τις εταιρείες να παρέχουν μελλοντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους. Οι μελλοντικές δηλώσεις περιλαμβάνουν δηλώσεις που αφορούν σχέδια, στόχους, στόχους, στρατηγικές, μελλοντικά γεγονότα ή επιδόσεις, και υποκείμενες υποθέσεις και άλλες δηλώσεις, οι οποίες δεν είναι δηλώσεις ιστορικών γεγονότων.

Η Εταιρεία επιθυμεί να επωφεληθεί από τις διατάξεις περί ασφαλούς λιμένα του νόμου για τη μεταρρύθμιση της ιδιωτικής δικηγορίας για τις κινητές αξίες του 1995 και περιλαμβάνει αυτήν την προειδοποιητική δήλωση σε σχέση με αυτήν τη νομοθεσία περί ασφαλούς λιμένα. Οι λέξεις «πιστεύω», «προβλέπω», «σκοπεύει», «εκτίμηση», «πρόβλεψη», «έργο», «σχέδιο», «δυνητικό», «μπορεί», «πρέπει», «αναμένω», «εκκρεμεί» και παρόμοιες εκφράσεις προσδιορίζουν μελλοντικές δηλώσεις.

Οι μελλοντικές δηλώσεις σε αυτό το δελτίο τύπου βασίζονται σε διάφορες υποθέσεις, πολλές από τις οποίες βασίζονται, με τη σειρά τους, σε περαιτέρω υποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης χωρίς περιορισμό, της εξέτασης από τη διοίκηση της Εταιρείας των ιστορικών τάσεων λειτουργίας, των δεδομένων που περιέχονται στα αρχεία της Εταιρείας και άλλων διαθέσιμων δεδομένων από τρίτους. Αν και η Εταιρεία πιστεύει ότι αυτές οι παραδοχές ήταν εύλογες όταν έγιναν, επειδή αυτές οι παραδοχές υπόκεινται εγγενώς σε σημαντικές αβεβαιότητες και ενδεχόμενα που είναι δύσκολο ή αδύνατο να προβλεφθούν και είναι πέρα ​​από τον έλεγχο της Εταιρείας, η Εταιρεία δεν μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι θα επιτύχει ή θα εκπληρώσει αυτές τις προσδοκίες , πεποιθήσεις ή προβολές.

Εκτός από αυτούς τους σημαντικούς παράγοντες, άλλοι σημαντικοί παράγοντες που, κατά την άποψη της Εταιρείας, θα μπορούσαν να προκαλέσουν ουσιαστική διαφορά στα πραγματικά αποτελέσματα από αυτά που συζητήθηκαν στις μελλοντικές δηλώσεις περιλαμβάνουν τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19. η ισχύς των παγκόσμιων οικονομιών και νομισμάτων, οι γενικές συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των διακυμάνσεων στις τιμές ναύλωσης και στις αξίες των πλοίων, αλλαγές στη ζήτηση για χωρητικότητα μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, αλλαγές στα λειτουργικά έξοδα της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των τιμών των καυσίμων, του ναύλωσης και του κόστους ασφάλισης, η αγορά για την Πλοία της εταιρείας, διαθεσιμότητα χρηματοδότησης και αναχρηματοδότησης, αλλαγές στους κυβερνητικούς κανόνες και κανονισμούς ή ενέργειες που έχουν ληφθεί από ρυθμιστικές αρχές, πιθανή ευθύνη από εκκρεμείς ή μελλοντικές διαφορές, γενικές εγχώριες και διεθνείς πολιτικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των κινδύνων που συνδέονται με τη συνεχιζόμενη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας και συναφείς κυρώσεις, πιθανή διακοπή των ναυτιλιακών δρομολογίων λόγω ατυχημάτων ή πολιτικών γεγονότων, συμπεριλαμβανομένης της κλιμάκωσης της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή, βλάβες πλοίων και περιπτώσεις εκμίσθωσης και άλλοι παράγοντες. Ανατρέξτε στα αρχεία της Εταιρείας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ για μια πληρέστερη συζήτηση αυτών και άλλων κινδύνων και αβεβαιοτήτων. Η Εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση να αναθεωρήσει ή να ενημερώσει οποιαδήποτε μελλοντική δήλωση, ή να κάνει οποιεσδήποτε άλλες μελλοντικές δηλώσεις, είτε ως αποτέλεσμα νέων πληροφοριών, μελλοντικών γεγονότων ή άλλου είδους.

 

DIANA SHIPPING INC. ANNOUNCES THE SALE

OF A PANAMAX DRY BULK VESSEL, THE M/V ARTEMIS

 ATHENS, GREECE, January 23, 2024 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has signed, through a separate wholly-owned subsidiary, a Memorandum of Agreement to sell to an unaffiliated third party, the 2006-built vessel “Artemis”, with delivery to the buyer latest by March 8, 2024, for a sale price of US$12.99 million before commissions.

 

Upon completion of the aforementioned sale, Diana Shipping Inc.’s fleet will consist of 39 dry bulk vessels (4 Newcastlemax, 9 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax and 9 Ultramax). As of today, the combined carrying capacity of the Company’s fleet, including the m/v Artemis, is approximately 4.5 million dwt with a weighted average age of 10.59 years. A table describing the current Diana Shipping Inc. fleet can be found on the Company’s website, www.dianashippinginc.com. Information contained on the Company’s website does not constitute a part of this press release.

 

About the Company

 

Diana Shipping Inc. is a global provider of shipping transportation services through its ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels. The Company’s vessels are employed primarily on short to medium-term time charters and transport a range of dry bulk cargoes, including such commodities as iron ore, coal, grain and other materials along worldwide shipping routes.

 

Cautionary Statement Regarding Forward-Looking Statements

 

Matters discussed in this press release may constitute forward-looking statements. The Private Securities Litigation Reform Act of 1995 provides safe harbor protections for forward-looking statements in order to encourage companies to provide prospective information about their business. Forward-looking statements include statements concerning plans, objectives, goals, strategies, future events or performance, and underlying assumptions and other statements, which are other than statements of historical facts.

 

The Company desires to take advantage of the safe harbor provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 and is including this cautionary statement in connection with this safe harbor legislation. The words “believe,” “anticipate,” “intends,” “estimate,” “forecast,” “project,” “plan,” “potential,” “may,” “should,” “expect,” “pending” and similar expressions identify forward-looking statements.

 

The forward-looking statements in this press release are based upon various assumptions, many of which are based, in turn, upon further assumptions, including without limitation, Company management’s examination of historical operating trends, data contained in the Company’s records and other data available from third parties. Although the Company believes that these assumptions were reasonable when made, because these assumptions are inherently subject to significant uncertainties and contingencies that are difficult or impossible to predict and are beyond the Company’s control, the Company cannot assure you that it will achieve or accomplish these expectations, beliefs or projections.

 

In addition to these important factors, other important factors that, in the Company’s view, could cause actual results to differ materially from those discussed in the forward-looking statements include the continuing impacts of the COVID-19 pandemic; the strength of world economies and currencies, general market conditions, including fluctuations in charter rates and vessel values, changes in demand for dry bulk shipping capacity, changes in the Company’s operating expenses, including bunker prices, drydocking and insurance costs, the market for the Company’s vessels, availability of financing and refinancing, changes in governmental rules and regulations or actions taken by regulatory authorities, potential liability from pending or future litigation, general domestic and international political conditions, including risks associated with the continuing conflict between Russia and Ukraine and related sanctions, potential disruption of shipping routes due to accidents or political events, including the escalation of the conflict in the Middle East, vessel breakdowns and instances of off-hires and other factors. Please see the Company’s filings with the U.S. Securities and Exchange Commission for a more complete discussion of these and other risks and uncertainties. The Company undertakes no obligation to revise or update any forward-looking statement, or to make any other forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise.

Related Articles

Η Thenamaris Ships Management Inc. συμμετέχει στην ημέρα καριέρας ΔΥΠΑ

Thenamaris Ships Management Inc. We are thrilled to announce our participation as...

CARELL SA: What is the process of the emergency ship repairs at sea?

FAQ Friday: In urgent repair scenarios, our swift action minimizes downtime and...

ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ: Εκ νέου πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι

Ανακοίνωση Τύπου της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως εν Ελλάδι Αξιότιμες Κυρίες και αξιότιμοι...